• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مودریک، ستاره جوان اوکراینی، به زودی به آرسنال می‌پیوندد

مودریک، ستاره جوان اوکراینی، به زودی به آرسنال می‌پیوندد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، میخائلیو مودریک، ستاره جوان فوتبال اوکراین، این روزها به یکی از جذاب‌ترین استعدادهای جوان فوتبال اروپا تبدیل دشه است.

تا چند روز پیش به نظر می‌رسید او با ترک تیم فعلی‌اش شاختار راهی آرسنال خواهد شد چرا که هم توپچی‌ها به او علاقه داشتند و هم مودریک هوادار دوآتشه آرسنال بود. اما با ورود چلسی به این معادله مشخص نبود چه آینده‌ای در انتظار میخائلیو خواهد بود. گفته می‌شود چلسی آماده است مبلغ مد نظر شاختار را پرداخت کند تا این پدیده اوکراینی را در استمفوردبریج ببیند.

مودریک سعی کرد در روند مذاکرات مداخله کند و با انتشار یک استوری اینستاگرامی به صراحت از علاقه خود به آرسنال پرده برداشت.

امروز به نظر می‌رسد او به آرزویش نزدیک شده است. رودی گالتی، روزنامه‌نگار شبکه اسکای، با انتشار خبری اختصاصی مدعی شد در ساعتهای اخیر مذاکرات بین آرسنال و شاختار پیشرفت بزرگی حاصل شده است.

بر اساس این گزارش دو باشگاه هیچوقت به این اندازه بر سر انتقال مودریک نزدیک نبوده‌اند. هدف آرسنال این است که توافق در همین هفته نهایی شود تا بتواند امضای مودریک را پای قرارداد با باشگاه انگلیسی ببیند. پیش از مذاکرات امروز گفتگوها بین مودریک و آرسنال نهایی شده بود و حالا شاختار موافقت خود را با این انتقال اعلام کرده است.

  مصدومیت سه بازیکن استفانو پیولی برای بازی امشب برابر سامپدوریا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان