• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سفر پرحاشیه انزو فرناندز، ستاره جوان آرژانتینی بنفیکا، به کشورش برای جشن سال نوی میلادی

سفر پرحاشیه انزو فرناندز، ستاره جوان آرژانتینی بنفیکا، به کشورش برای جشن سال نوی میلادی

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، انزو فرناندز که از او به عنوان جوان اول جام جهانی قطر یاد می‌شود باعث ایجاد نارضایتی در باشگاهش بنفیکا شده است. رسانه‌های پرتغالی گزارش دادند انزو با وجود مخالفت سرمربی بنفیکا برای شرکت در جشن سال نوی میلادی به کشورش آرژانتین سفر کرده و این باعث نارضایتی شدید دیگر بازیکنان شده است.

فرناندز که به همراه آلبی‌سلسته فاتح جام جهانی شده بود به پرتغال بازگشت و دو روز مانده به شروع سال جدید میلادی در دیدار بنفیکا مقابل براگا به میدان رفت. انزو البته در جریان بازی عملکردی ضعیف‌تر از همیشه داشت که نشان می‌داد خستگی ناشی از جام جهانی در ساق‌های او باقی مانده است.

انزو فرناندوز سه روز قبل از بازی مقابل براگا به بنفیکا پیوسته بود. او بلافاصله بعد از این بازی بر خلاف دستور سرمربی‌اش پرتغال را ترک کرده و راهی آرژانتین شد تا در جشن سال نو شرکت کند. روژه اشمیت، سرمربی بنفیکا، در پاسخ به خبرنگاران درباره ستاره جوان آرژانتینی گفت:” دستورها در تیم برای همه است. ما یک تیم حرفه‌ای هستیم و بازیکنها باید بدانند وقتی به تیم دستوری داده می‌شود کسی استثنا نیست”.

رسانه‌های پرتغالی امروز به این سرپیچی ستاره جوان آرژانتینی از دستور سرمربی‌اش پوشش وسیعی دادند. رکورد از تیتر :” سفر انزو به آرژانتین و بحران در بنفیکا” استفاده کرد. روزنامه آبولا هم با عنوان :”انزو فرناندز تیمش را به هم ریخت” به این ماجرا واکنش نشان داد.

این در حالی است که در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن این جوان آرژانتینی به چلسی مطرح شده است. بنفیکا اما راضی به از دست دادن انزو نیست و بند آزادسازی او ۱۲۰ میلیون یورو ارزش دارد.

  لغو مسابقات قهرمانی جودو ایران در رده سنی بزرگسالان به دلیل شیوع ویروس کرونا

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان