• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • زمان معرفی رسمی کریستیانو رونالدو به هواداران باشگاه النصر اعلام شد

زمان معرفی رسمی کریستیانو رونالدو به هواداران باشگاه النصر اعلام شد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، روز جمعه یکی از عجیب‌ترین انتقال‌های دنیای فوتبال رسانه‌ای و مشخص شد کریستیانو رونالدو با باشگاه عربستانی النصر به توافق رسیده و با امضای قراردادی دو سال و نیمه و با دریافت دستمزدی ۲۰۰ میلیون یورویی به ازای هر سال به این باشگاه خواهد پیوست.

درحالیکه امروز تصاویری از سوار شدن کریستیانو رونالدو بر هواپیما و حرکت او به سمت عربستان منتشر شد زمان معرفی رسمی او به هواداران این باشگاه عربستانی اعلام شد. ستاره بزرگ پرتغالی فردا سه‌شنبه رسما به عنوان بازیکن جدید النصر با پیراهن شماره هفت این تیم به هواداران معرفی خواهد شد.

رونالدو به همراه خانواده‌اش امشب به ریاض خواهد رسید. انتظار هواداران برای اطلاع از زمان معرفی این ستاره پرتغالی سرانجام به سر رسید و دقایقی پیش ولید المهذب سخنگوی باشگاه النصر به فرانس پرس گفت مراسم معرفی رونالدو فردا سه‌شنبه ساعت ۱۹ به وقت محلی در استادیوم خانگی این تیم، ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض، انجام خواهد شد.

به نظر می‌رسد به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو آغاز یک سیاست دولت عربستان برای انتقال ستاره‌های بزرگ فوتبالی به باشگاه‌های این کشور است. وزیر ورزش عربستان اخیرا اعلام کرد به دیگر باشگاه‌های فوتبال این کشور هم برای امضای قرارداد با دیگر ستاره‌های بزرگ کمک خواهد کرد.

  عصبانیت رئال از دورتموند، احتمال فسخ قرارداد رینیر

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان