• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سرقت ۴۸ هزار یورویی از ستاره جوان فرمول یک بریتانیا، پس از شکست انگلیس برابر ایتالیا

سرقت ۴۸ هزار یورویی از ستاره جوان فرمول یک بریتانیا، پس از شکست انگلیس برابر ایتالیا

پیام جوان: به نقل از ورزش سه، ستاره جوان اتومبیل‌رانی یکشنبه شب در ومبلی لندن پس از شکست انگلیس برابر ایتالیا در فینال یورو ۲۰۲۰ قربانی یک زورگیری شد.

لاندو نوریس که پس از پایان بازی و شکست انگلیس در هرج و مرجی که در ورزشگاه ومبلی به وجود آمده بود گرفتار زورگیران شد و ساعت ۴۸ هزار یورویی اش را از دست داد، به شدت از این اتفاق شوکه شده است.

نوریس یکی از افراد و چهره های مشهور ورزشی بود که در دیدار فینال یکشنبه بین ایتالیا و انگلیس در ورزشگاه حاضر شدند. گروه بزرگی از هواداران انگلیسی بدون بلیت و با زور وارد ومبلی شده بودند و لاندو نیز پس از سوت پایان بازی در میان درگیری این اراذل و اوباش با دیگر تماشاگران گیر افتاد.

گزارش شده که ساعت ۴۸،۰۰۰ یورویی لاندو در مسیر رفتن به سمت ماشین اسپورت مک لارن او که درست خارج از ومبلی پارک شده بود، به سرقت رفته است.

تیم مک‌لارن اعلام کرده است که تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و با وجودی که راننده آنها آسیبی ندیده اما به شدت از این اتفاق شوکه شده است.

در بیانیه مک‌لارن آمده است: “تیم مسابقه ای مک‌لارن می تواند تایید کند که لاندو نوریس پس از مسابقه فینال یورو ۲۰۲۰ در حادثه ای دخیل بوده که طی آن ساعتی که دست داشت ربوده شده است.

خوشبختانه لاندو آسیبی ندیده است اما همانطور که قابل درک است به شدت شوکه شده است. تیم از لاندو حمایت می کند و ما مطمئن هستیم که هواداران مسابقات نیز به همراه ما برای او بهترین آرزوها را در گرندپری بریتانیا که در پیش است، دارند.

  مالکوم، بازیکن برزیلی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ: باید دوران سردار را فراموش کنیم

از آنجا که این مسئله اکنون یک موضوع مربوط به پلیس است، ما نمی توانیم در این باره توضیح بیشتری بدهیم.”

پلیس متروپولیتن پس از پایان مسابقه فینال یورو ۸۳ نفر را بازداشت کرد که گفته می شود از این تعداد ۵۳ نفر در ورزشگاه ومبلی بازداشت شده اند.

پیش از آغاز مسابقه با هجوم صدها نفر از هوادارانی که بدون بلیت قصد ورود به ومبلی را داشتند، درگیری گسترده ای بین نیروهای پلیس و هواداران خاطی به وجود آمد که تا سکوهای ورزشگاه نیز کشیده شد.

یکی از مقامات پلیس در مورد این صحنه های زشت گفته است: “در طول مسابقات یورو اکثریت قریب به اتفاق مردم مسابقات را با مسئولیت و ایمنی مشاهده کرده اند و از رقابت های پیش از فینال شب گذشته لذت بردند.

با این حال صحنه های غیرقابل قبولی که در فینال دیدیم از سوی تعداد کمی از مردم برقم خورده بود که قصد داشتند از فوتبال به عنوان بهانه ای برای رفتار وحشتناک خود نسبت به سایر افراد جامعه و افسران پلیس استفاده کنند.”

پیست سیلوراستون انگلیس از روز جمعه میزبان گرندپری انگلیس خواهد بود و انتظار می رود که بیش از ۱۴۰ هزار تماشاگر مشتاق از نزدیک به تماشای دهمین راند از رقابت های فرمول یک در این فصل بنشینند. طبق اعلام قبلی دولت بریتانیا سیلوراستون در گرندپری انگلیس با تمام ظرفیت میزبان هواداران خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان