• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پیشنهادات نجومی به بنفیکا رسید

پیشنهادات نجومی به بنفیکا رسید

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در ترکیب تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور یک بازیکن جوان خودنمایی می کرد. صحبت از انزو فرناندز، مهاجم ۲۱ ساله باشگاه بنفیکاست. انزو از سال ۲۰۰۶ وارد آکادمی فوتبال ریورپلاته شد و در سال ۲۰۱۹ به تیم بزرگسالان باشگاه رسید. او در تابستان امسال به بنفیکا ملحق شد ولی شاید دوران حضور او در این باشگاه پرتغالی زودتر از تصورات به پایان برسد. او به قدری در جام جهانی خوش درخشید که حالا چند باشگاه بزرگ اروپایی برای به خدمت گرفتنش رقابت دارند.

بهترین بازیکن جوان جام جهانی ۲۰۲۲ که در خط هافبک توپ می زند، در بازی نهایی ۱۱۸ بار توپ را لمس کرد که موفق شد ۷۷ پاس منجر به مقصد را از خود صادر کند و در جریان بازی هم ۱۰ بار تکل زد که آمار فوق العاده ای بود. این بیشترین تکل بعد از زمان تکل جنارو گتوزو، بازیکن تیم ملی ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بود.

انزو با جام و جایزه ای که از دوحه با خود سوغات به آرژانتین می برد، طبیعی بود که در پنجره زمستانی مورد توجه تیم های مطرح قرار بگیرد و طولی نخواهد کشید که پیشنهادات وسوسه کننده تیم پرتغالی را ودار به صدور رضایتنامه این بازیکن جوان کند.

امروز روزنامه آبولا پرتغال خبر از رسیدن دو پیشنهاد ۱۲۷ میلیون یورویی برای انزو داد. بند فسخ این بازیکن ۱۲۰ میلیون یورو است و روی کاستا، رئیس بنفیکا، حالا دو پیشنهاد حتی بالاتر از رقم فسخ انزو روی میز دارد. هدف کاستا حفظ انزو تا پایان فصل است ولی در صورت رسیدن پیشنهاد بالاتر از ۱۲۰ میلیون یورو، خود بازیکن نظر نهایی را خواهد داد و در واقع انزو اگر تمایل به جدایی داشته باشد، بنفیکا نمی تواند مانع او شود. انزو اخیرا گفت که همه تمرکزش روی بازی های پیش رو است و به بنفیکا فکر می کند ولی هیچکس از آینده خبر ندارد.

  امیر طلوع‌کیان به ریاست کمیته کنترل نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان انتخاب شد

آبولا نام این دو باشگاه را فاش نکرده ولی اشاره کرده است که از لیگ برتر و لالیگا هستند. همچنین سومین پیشنهاد نیز در راه است و کاستا از ژرژ مندس، مدیر برنامه های انزو، خواسته است تا رقم پیشنهادات را تا ۱۳۰میلیون یورو بالا ببرد. حالا همه منتظر پاسخ نهایی جوان اول جام جهانی هستند. او تا پایان فصل در بنفیکا می ماند یا قدم بزرگی در فوتبالش بر خواهد داشت؟ انتقال ۱۲۷ میلیون یورویی چیزی بود که تا قبل از جام جهانی کسی برای انزو تصور نمی کرد ولی حالا دنیا برای او متفاوت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان