• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • طوفان زمستانی در سراسر کشور باعث لغو و تاخیر پروازها در بی اریا می‌شود

طوفان زمستانی در سراسر کشور باعث لغو و تاخیر پروازها در بی اریا می‌شود

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، یک طوفان مرگبار زمستانی در بیشتر مناطق ایالات متحده باعث ایجاد تاخیر و لغو بسیاری از پروازها برای مسافران تعطیلات در سراسر آمریکا می شود. شرکت ردیابی پرواز FlightAware گزارش داد که در بین پروازهای داخلی و یا خارج از ایالات متحده در روز شنبه، ۷۹۵۶ تاخیر و ۳۴۸۶ لغو وجود داشته است.

در حالی که بی اریا در شب کریسمس هوای سرد و خشن را تجربه نکرد، مسافران بی اریا مطمئناً تأثیرات آن آب و هوا را احساس می کردند. بعد از ظهر روز شنبه، فرودگاه بین‌المللی سن فرنسیسکو به خبرنگاران گزارش داد که در آن روز ۹۹ لغو و ۱۸۲ تاخیر داشته است.

یک افسر اطلاعات عمومی در فرودگاه بین‌المللی سن حوزه روز شنبه به خبرنگاران گفت: «متأسفانه، ما به دلیل آب و هوا اثرات ناشی از آنچه را که در شرق و سراسر کشور در حال وقوع است احساس می‌کنیم. این مسئول روابط عمومی خاطرنشان کرد: SJC روزانه تقریباً ۳۲۳ پرواز ورودی و خروجی دارد و تا بعدازظهر شنبه فرودگاه ۵۲ پرواز لغو و ۷۶ تاخیر در پرواز را در آن روز را گزارش کرده است.

FlightAware گزارش داد که در مجموع ۷۰ پرواز ایالات متحده با تاخیر و ۵۴ پرواز در فرودگاه بین المللی اوکلند در روز شنبه لغو شد.

  هشدارهای بادی در سراسر منطقه ساکرامنتو صادر شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان