• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نقش مهم آنترو هنریک، مدیر ورزشی پرتغالی سابق پی اس جی در برگرداندن نظر کیلیان امباپه و تمدید قرارداد او

نقش مهم آنترو هنریک، مدیر ورزشی پرتغالی سابق پی اس جی در برگرداندن نظر کیلیان امباپه و تمدید قرارداد او

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در طول هفته گذشته رئال مادرید تا عقد قرارداد با کیلیان امباپه هم پیش رفت و تنها امضای نهایی نیاز بود که در نهایت با پاسخ منفی ستاره فرانسوی روبرو شد. کیلیان امباپه از چهارشنبه گذشته دیگر پاسخ تماس های رئال را نداد تا تردیدها در میان مدیران باشگاه مادریدی شروع شود. مدیران رئال درک نمی کردند که چگونه امباپه به شکل ناگهانی حرف های خود را پس گرفت و در نهایت راضی شد با پی اس جی تمدید کند.

امباپه با قراردادی تا ۲۰۲۵ ماندگار شد تا خشم باشگاه اسپانیایی را موجب شود. امروز نشریه آاس از نقش یک مدیر ورزشی پرتغالی در تمدید قرارداد امباپه خبر داد. آنِترو هنریک، مدیر پرتغالی سابق پی اس جی که سال ۲۰۱۷ در جذب نیمار و امباپه نقش داشت و تا ۲۰۱۹ نیز مدیر ورزشی پاریسی ها بود، با درخواست مستقیم ناصر الخلیفی به منظور راضی کردن امباپه برای تمدید دست به کار شد.

آاس نوشته است که هنریک از قطر، محل کار فعلی خود، برای سه هفته به پاریس برگشت تا از نزدیک با خانواده امباپه وارد مذاکره شود. او حامل پیامی از سوی الخلیفی بود و پروژه ورزشی جدید باشگاه را برای امباپه تشریح کرد و در نهایت نیز ماموریتش را با موفقیت به اتمام رساند. هنریک فرد مورد اعتماد امیر قطر است و در واقع بار دیگر پاسخ اعتماد وی را داد.

  ادامه صدرنشینی تیم ملی کاراته ایران در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا - قزاقستان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان