• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ساعات سرنوشت‌ساز برای میلاد محمدی در یونان

ساعات سرنوشت‌ساز برای میلاد محمدی در یونان

پیام جوان: به گزارش مهر، به نظر می‌رسد میلاد محمدی مدافع تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه آاک جایگاه مستحکمی ندارد و این احتمال می‌رود که به تیم دیگری منتقل بشود.

سایت aek365 امروز در گزارشی شرایط نقل و انتقالات آاک را تشریح کرد که بر اساس اطلاعات این سایت، محمدی در فکر جدایی از باشگاه یونانی و انتقال به تیم دیگری است.

این رسانه نوشت: «پس از الیسون، انتظار می‌رود آاک نقل و انتقالات بیشتری انجام دهد. با این حال این احتمال وجود دارد که خروجی‌های دیگری نیز داشته باشیم. به عنوان مثال، در مورد آینده میلاد محمدی تردیدهایی وجود دارد که عمدتاً از خود بازیکن شروع می شود. این مدافع کناری ایرانی سپتامبر گذشته به آاک پیوست و تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ قرارداد امضا کرده است. البته امسال در ابتدا به نظر می‌رسد او جایگاه خود را در این تیم از دست داده است. در مجموع به نظر نمی‌رسد که او جزو گزینه‌های اول آلمیدا -سرمربی آاک- باشد، به خصوص که این مربی با سه نفر در دفاع بازی می‌کند و بیشتر روی حاجی صفی در سمت چپ حساب می‌کند. محمدی در دو مسابقه اول یک دقیقه هم برای آاک بازی نکرد، در حالی که با نقل و انتقالاتی که انجام شده و خواهد شد جایگاه مطمئنی ندارد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «محمدی احساس می‌کند جزو گزینه‌های اول مربی تیم نیست و همین موضوع او را در آستانه جام جهانی قطر که تیم ملی ایران در آن حضور خواهد داشت نگران می‌کند. به همین دلیل است که این مدافع ۲۹ ساله فکر می‌کند تا تیم دیگری برای ادامه کارش پیدا کند. از سوی اگرچه در آاک برای او احترام زیادی قائل هستند، اما به پیشنهاد خوب احتمالی یک تیم خارجی برای بازیکنانشان نه نمی‌گویند.»

  سرنوشتی مبهم در انتظار تیم زوریا لوهانسک و مهاجم ایرانی‌اش

نقل و انتقالات فوتبال در یونان ۱۵ سپتامبر به پایان می‌رسد در حالی که در سایر بخش‌های اروپا در ۳۱ آگوست (دو روز دیگر) به پایان می‌رسد. این رسانه یونانی مدعی شد هر کاری که قرار است در مورد میلاد محمدی انجام بشود، امکان دارد تا ۲۴ ساعت آینده رخ بدهد وگرنه اگر سپتامبر بیاید، مقصد احتمالی محمدی باشگاهی در یونان، ترکیه یا یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس خواهد بود؛ در حالی که با گزینه آخر بلیت جام جهانی را به این مدافع نمی‌دهند.

به گزارش مهر، کریم انصاریفرد دیگر بازیکن ایرانی تیم آاک است که از ماه‌ها پیش در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفته؛ با این حال کریم و باشگاه یونانی هنوز برای جدایی به توافق نرسیده‌اند و این مهاجم در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان