• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دلیل عدم همراهی یاشوا کیمیش با بایرن مونیخ در سه بازی پایانی سال

دلیل عدم همراهی یاشوا کیمیش با بایرن مونیخ در سه بازی پایانی سال

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، دو هفته پیش بود که خبر ابتلای جاشوا کیمیش به ویروس کرونا منتشر شد و این هافبک ارزشمند و آلمانی دیدار حساس تیمش مقابل دورتموند را از دست داد. در روزهای اخیر اخباری در مورد تلاش فراوان او برای حفظ آمادگی در دوران قرنطینه برای بازگشت زودهنگام به ترکیب این تیم شنیده شده بود، اما در نهایت او بازی با بارسلونا را هم از دست داد.

در نهایت امروز اعلام شد که بایرن امسال دیگر نمی تواند از جاشوا کیمیش استفاده کند. به گفته باشگاه، این بازیکن ارزشمند پس از بهبودی از کرونا اجازه خروج از قرنطینه را دارد اما به دلیل شرایط نامطلوب بدنی، تا پایان سال میلادی دیگر بازی نخواهد کرد.

کیمیش در پیامی برای هواداران بایرن گفت:« خوشحالم که قرنطینه من در رابطه با کرونا به پایان رسیده است. حالم خیلی خوب است اما به دلیل درگیری جزئی ریه‌هایم، فعلاً نمی‌توانم به طور کامل تمرین کنم، بنابراین تمرینات پیشرفته را انجام خواهم داد و صبر می کنم تا در ژانویه دوباره به طور کامل همراه تیم تمرین کنم.»

به این ترتیب کیمیش سه بازی باقیمانده بوندسلیگا در سال ۲۰۲۱ مقابل اشتوتگارت، ماینتس و ولفسبورگ از دست خواهد داد. اخیرا واکسن نزدن کیمیش و سه بازیکن دیگر بایرن بسیار حاشیه ساز شده بود و دردسرهایی برای این بازیکنان به دنبال داشت.

  تمدید قرارداد با رابرت لواندوفسکی، توسط باشگاه بایرن مونیخ

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان