• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شیخ دیاباته پس از مدت‌ها دوری از جمع آبی‌پوشان به تهران بازگشت

شیخ دیاباته پس از مدت‌ها دوری از جمع آبی‌پوشان به تهران بازگشت

شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از برطرف شدن مشکلات پرواز خود به تهران، صبح امروز (سه‌شنبه) به تهران بازگشت.

دیاباته بعد از تعطیلات لیگ، به مدت ۱۰ روز راهی مرخصی شد. پس از ۳ روز از ترک ایران توسط دیاباته، ستاد مبارزه با کرونا قانونی را مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع ۱۳ کشور به ایران را ابلاغ نمود که در این فهرست نام فرانسه هم دیده می‌شد.

باشگاه استقلال بعد از این اتفاق اقدامات خود را برای بازگشت دیاباته انجام داد و بعد از بیش از ۱۰ روز ویزای این بازیکن صادر شد.

بعد از صدور ویزا، به این بازیکن این موضوع توسط باشگاه استقلال منتقل شد. در ادامه این بازیکن راهی فرودگاه شد و با مدارک ارسالی از سوی باشگاه استقلال توانست کشورش را به مقصد ترکیه ترک کند. در ترکیه اما دستورالعمل فوق مانع از پرواز این بازیکن به تهران شد و به دلیل تعطیلی روز جمعه و همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری، امکان حل موضوع از داخل ایران نبود و به همین دلیل او دوباره به فرانسه برگشت.

با این‌حال چندی پیش اعلام شد که ممنوعیت فوق به شرط ارائه تست PCR از سوی مسافران ملغی شده و پس از آن باشگاه اقدامات لازم را برای بازگشت این بازیکن انجام داد.

این بازیکن پس از ورودش به تهران خود را به تمرینات آبی‌پوشان پایتخت اضافه می‌کند تا خود برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر آماده کند.

  لغو بازی بین دو تیم تاتنهام و آرسنال

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان