• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • استیون جرارد، نامزد مربیگری در تیم اورتون

استیون جرارد، نامزد مربیگری در تیم اورتون

روز گذشته رسما اعلام شد کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شده است. آنچلوتی پیشتر هم در یک دوره سرمربی سفیدپوشان مادرید بود و توانست این تیم را به لادسیما برساند.

پس از جدایی آنچلوتی و پیوستن این سرمربی به رئال مادرید حالا اورتونی‌ها باید دنبال سرمربی جدید خود بگردند و نشریه اتلتیکو از استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول برای این پست نام برده است.
نکته عجیب اینجاست استیون جرارد از اسطوره‌های باشگاه لیورپول به شمار می‌ر‌ود و لیورپولی‌ها با اورتون دشمنی دیرینه‌ای دارند و دربی مرسی‌ساید با حضور این ۲ تیم با تنش‌های فراوان برگزار می‌شود اما رسانه اتلتیک از او به عنوان یک گزینه نام برده که به نظر می‌رسد حتی اگر باشگاه اورتون هم بخواهد درخواستی رسمی برای جذب جرارد دهد خود او با این مسئله موافقت نکند.

گفتنی است از رافا بنیتس، نونو اسپریتیو سانتو، دیوید مویس، پائولو فونسکا، اریک تن‌هاگ و روبرتو مارتینز هم به عنوان دیگر گزینه مربیگری برای اورتون یاد می‌شود.

استیون جرارد فصل گذشته توانست رنجرز را به موفقیت چشمگیر برساند و با این تیم بدون حتی یک شکست قهرمان اسکاتلند شود. آن هم زمانی که مدت زیادی از آخرین قهرمانی رنجرزی‌ها می‌گذشت.

 

  تنیسور شماره 3 جهان انتظارات خود از گرنداسلم آمریکا را بیان کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان