• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • کمک ۵۰۰ هزار دلاری اوکلند به جهت ارائه دسترسی به اینترنت پرسرعت برای افراد نیازمند این منطقه

کمک ۵۰۰ هزار دلاری اوکلند به جهت ارائه دسترسی به اینترنت پرسرعت برای افراد نیازمند این منطقه

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، مقامات شهری روز پنجشنبه گفتند که اوکلند یک کمک مالی ۵۰۰۰۰۰ دلاری را برای کمک به ارائه دسترسی به اینترنت پرسرعت به مناطق مسکونی محروم پذیرفته است.

کمپین Oakland Undivided اینترنت را به خانواده‌های کم‌درآمدی که بچه‌های مدرسه‌ای دارند، آورد و به سرعت شکاف دسترسی را از بین برد. اما، برخی از خانوارهای بدون فرزند ممکن است اصلاً دسترسی نداشته باشند.

تخمین زده می شود که ۹۴۰۰۰ نفر از ساکنان اوکلند سرویس اینترنت ندارند. این بیش از ۲۰ درصد از جمعیت حدود ۴۳۴۰۰۰ نفری شهر است.

طبق گزارش موسسه Greenlining، محله‌های East Bay که فاقد دسترسی به اینترنت پهن باند هستند، با محله‌هایی که از دهه ۱۹۳۰ خط قرمز داشتند، مرتبط هستند.

تونی باتالا، مدیر فناوری اطلاعات اوکلند، گفت: “ما از دریافت این کمک مالی بسیار هیجان زده هستیم، این کمک، ما را در توسعه یک استراتژی پهن باند فراگیر برای شهر اوکلند حمایت می کند.”

باتالا افزود: “دسترسی به خدمات پهنای باند مسکونی مقرون به صرفه به پیشبرد اهداف شهر برای برابری با پرداختن به مسائل اجتماعی مرتبط با “شکاف دیجیتال” کمک می کند، این کمک به ویژه بر مناطق شرق و غرب اوکلند تأثیر می گذارد.

اوکلند از این پول دریافتی، برای به روز رسانی طرح جامع فیبر نوری و همچنین طراحی پروژه های اینترنت پهن باند برای مناطق محروم با بالاترین اولویت استفاده خواهد کرد.

این وجوه از کمک کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا است.

  خصوصی سازی فرودگاه سن حوزه می‌تواند مشکل بدهی این مجموعه را حل کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان