سن رافائل PD فعال شدن گشت DUI تعطیلات را اعلام کرد

پیام جوان: اداره پلیس سن رافائل در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد از هم اکنون تا پایان سال گشت زنی DUI را انجام خواهد داد. گشت‌های عصر بین ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۲ بامداد انجام می‌شود و مأموران در تعطیلات به دنبال رانندگانی خواهند بود که گمان می‌کنند تحت تأثیر (DUI) رانندگی می‌کنند.

گشت‌ها بخشی از “طرح بازی ایمن” این بخش است که در ۱۴ دسامبر اعلام شد و تا روز سال نو ادامه دارد. این برنامه سن رافائل PD بخشی از یک کمپین ملی است، “هوشمند برانید یا کنار بکشید.” هدف این برنامه جلوگیری از در معرض خطر قرار دادن سایرین در جاده توسط رانندگان آسیب دیده است.

گروهبان جاستین گراهام گفت: “اختلال در رانندگی قابل پیشگیری است.” “این یک انتخاب است. اگر مشروبات الکلی می‌نوشیدید یا داروهایی مصرف می‌کنید که به هوشیاری شما آسیب می‌رساند، با پیدا کردن یک راننده هوشیار یا وسیله نقلیه جایگزین برای جابجایی شما، انتخاب درستی داشته باشید.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که رانندگی ناقص فقط ناشی از الکل نیست. داروهای تجویزی و برخی از داروهای بدون نسخه نیز می توانند در رانندگی اختلال ایجاد کنند. در بیانیه مطبوعاتی همچنین آمده است که ماری جوانا دارویی و تفریحی ممکن است قانونی باشد، اما رانندگی تحت تأثیر ماری جوانا غیرقانونی است.

  پاتریک جوزف مک گراث، اسقف بازنشسته سن حوزه درگذشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان