تاثیر آب و هوای زمستانی سایر بخش‌های کشور بر مسافران بی اریا

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، آب و هوای زمستانی در سایر بخش‌های کشور بر مسافران بی اریا در صبح پنجشنبه تأثیر می‌گذارد زیرا صدها پرواز در سراسر کشور لغو شده‌اند. حدود ۱۲۰۰ پرواز در سراسر کشور برای روز پنجشنبه لغو شده و ۷۰۰ پرواز هم برای روز جمعه لغو شده است.

پیش‌بینی می‌شود طوفان شدید زمستانی، طوفانی از برف سنگین، یخ، سیل و بادهای شدید را به بخش وسیعی از کشور در چند روز آینده بیاورد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که تغییرات آب‌وهوایی در دشت‌ها، غرب میانه و سواحل شرقی رخ دهد که به دنبال آن موجی از هوای سرد قطب شمالی را به همراه خواهد داشت و می‌تواند آخر هفته کریسمس را به سردترین تعطیلات دهه‌های اخیر برای بسیاری از مناطق کشور تبدیل کند.

در حالی که بی اریا انتظار تعطیلات کریسمس نسبتاً آرامی را دارد، مسافران در حال حاضر با کاهش آب و هوا در مراکز اصلی مانند شیکاگو و دنور، این تأثیرات را احساس می کنند.

به گفته شرکت ردیابی پرواز FlightAware، حداقل ۱۴۵ پرواز به داخل یا خارج از فرودگاه بین‌المللی دنور چهارشنبه لغو شد زیرا شهر با برف، بادهای تند و دمای انجماد مواجه شد.

FlightAware همچنین انتظار داشت که حداقل ۳۶۴ پرواز روز پنجشنبه در فرودگاه های O’Hare و Midway در شیکاگو لغو شود. در اوایل این هفته، این دو فرودگاه اعلام کردند که ۳۵۰ قطعه تجهیزات برف روبی و ۴۰۰۰۰۰ گالن مایع یخ زدایی روسازی برای طوفان در دسترس دارند.

در صبح پنجشنبه در بی اریا، ما شاهد لغو حدود ۱۶ پرواز در SFO، ۹ پرواز در اوکلند و ۱۰ پرواز در سن حوزه بوده ایم.

  قطعی ناگهانی AT&T در سونوما کانتی! تماس با 911 با مشکل روبرو شد!

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان