• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جزئیات ملاقات لاپورتا و ایجنت هالند

جزئیات ملاقات لاپورتا و ایجنت هالند

روز گذشته ابتدا دیاریو اسپورت بود که در گزارشی از ملاقات پدر ارلینگ هالند و مینو رایولا با خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا خبر داد و شایعات انتقال دوباره به اسپانیا را دامن زد. به نظر می‌رسد کاتالان‌ها به مهاجم نروژی علاقه‌مند هستند، اما دورتموند هم نمی‌خواهد تابستان امسال تسلیم این انتقال شود.

امروز موندودپورتیوو جزئیاتی از این ملاقات را منتشر کرد که نشان می دهد کار بارسا برای جذب ستاره نروژی چندان هم ساده نیست و حتی ارتباط خوب بین مینو رایولا و لاپورتا هم شاید در نهایت منجر به نهایی شدن انتقال نشود.

در این ملاقات رایولا به لاپورتا گفته است که هالند فقط به بازی در لالیگا فکر می کند و دورتموند را یا به مقصد بارسا ترک می کند یا رئال مادرید. رایولا تاکید کرده است که هالند هنوز به نتیجه گیری قطعی در مورد انتخاب بین رئال و بارسا نرسیده است.

در این ملاقات در مورد مسائل مالی هم صحبت شده و گویا رایولا ۴۰ میلیون یورو کمیسیون می خواهد و درصدی را نیز به پدر هالند خواهد داد؛ مشابه اتفاقی که در انتقال هالند از سالزبورگ به دورتموند رخ داد.

لاپورتا هم از رایولا خواسته است تا هالند را متقاعد کند که با رد پیشنهادات دیگرش به بارسا بیاید و اینکه مطمئن باشد لیونل مسی هم ماندنی خواهد بود.
هرچند برای بارسلونا گزینه بهتر، صبر کردن تا ۲۰۲۲ است تا بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی هالند فعال شود اما لاپورتا برای ماندنی کردن مسی قصد دارد هر طور شده هالند را جذب کند.

واقعیت این است که بارسا برای جذب هالند قدرت اقتصادی رئال را ندارد اما خوشبین است تمرکز بیشتر رئال روی جذب کیلیان امباپه و دیوید آلابا در نهایت باعث شود تا آنها بتوانند ستاره نروژی را از چنگ کهکشانی ها خارج کنند.

  الهه رزاقى با وجود ركوردشكنى در دسته ٩٣ كيلوگرم در رتبه نهم قرار گرفت

جالب اینکه با وجود تاکید رایولا بر اینکه هالند یا به رئال می رود یا بارسا او امروز تور انگلیسش را شروع خواهد کرد و با چند قدرت بزرگ لیگ برتر وارد مذاکره می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان