تفاوت بزرگ بارسا با رئال

هر دو ال کلاسیکوی فصل را رئال مادرید از بارسلونا برد. آبان گذشته رئال در نوکمپ ۱-۳ برنده شد و شنبه شب هم توانست در دی استفانو ۲-۱ بر آبی اناری ها پیروز شود.

بارسا دیگر بازی حساس فصل یعنی برابر اتلتیکو را نیز در متروپولیتانو ۱-۰ باخته تا از سه دوئل کلیدی لالیگا هیچ امتیازی کسب نکرده باشد. ماه بعد بارسا در نوکمپ میزبان اتلتیکو خواهد بود و باید دید نتیجه چه خواهد شد.

رئال در دو مصاف رفت و برگشت با بارسا و اتلتیکو توانسته ۳ برد و یک تساوی کسب کند و بارسا به امتیازی نرسیده است. این شاید بزرگترین تفاوت بارسا و رئال مادرید در فصل جاری بوده است.

رئال در لیگ قهرمانان هر دو بازی رفت و برگشت خود برابر اینتر و آتالانتا را برد و در بازی رفت یک چهارم نهایی نیز بر لیورپول پیروز شد. بارسا اما برابر یوونتوس در دور گروهی یک برد و یک باخت کسب کرد و برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی نیز در خانه ۱-۴ باخت و در زمین حریف نیز به تساوی ۱-۱ رسید و حذف شد.

دوست داران بارسا شکست های ۳-۰ از رم، ۴-۰ از لیورپول و ۸-۲ از بایرن در سه سال گذشته را هنوز فراموش نکرده اند و به نظر می رسد بارسا با گام هایی لرزان وارد بازی های بزرگ می شود. حتی رونالد کومان هم نتوانست این نقیصه را برطرف کند و اینگونه غیرممکن است که بارسا در اروپا به موفقیت برسد و امسال هم ممکن است لالیگا را از دست بدهد.

فصل گذشته که رئال قهرمان لالیگا شد، توانست از بارسا و اتلتیکو ۸ امتیاز بگیرد. بارسا برابر رئال اتلتیکو نیز تنها ۳ امتیاز گرفت.

  مهاجم باشگاه تگیواگارو میازاکی در سن 32 سالگی درگذشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان