• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • دیدار رییس بانک مرکزی آمریکا با برایان آرمسترانگ، مدیرعامل بورس رمزارز کوین‌بیس

دیدار رییس بانک مرکزی آمریکا با برایان آرمسترانگ، مدیرعامل بورس رمزارز کوین‌بیس

اسنادی که به تازگی از سوی فدرال‌رزرو منتشر شده‌اند نشان می‌دهند که رئیس بانک مرکزی آمریکا، جرومی پاول، در ماه می با برایان آرمسترانگ، مدیرعامل بورس رمزارز کوین‌بیس، یکی از بزرگترین بورس‌های کریپتوکارنسی جهان، دیدار کرده است.

این دیدار در ۱۱ می انجام شده است و یکی از دو دیداری بوده که رئیس فدرال‌رزرو در این ماه با مدیرعاملان شرکت‌ها داشته است. دیدار دوم جرومی پاول با جیمی دیمون، مدیرعامل بانک جی‌پی مورگان، بزرگترین بانک آمریکا بوده است.

فدرال‌رزرو تنها به انتشار برنامه زمان‌بندی این دیدارها اکتفا کرده و هیچ توضیحی در مورد این که در این دیدارها چه مواردی مورد بحث قرار گرفته ارائه نکرده است.

دیدار جرومی پاول با مدیرعامل یکی از بزرگترین بورس‌های رمزارز جهان در حالی اتفاق افتاده که در جهان موجی برای افزایش سختگیری‌های نظارتی بر معاملات رمزارزها به وجود آمده بود.

آن‌چه این دیدار را مهم‌تر می‌کند این است که سخنگوی قبلی مجلس نمایندگان آمریکا، پاول رایان، به عنوان فرد سومی که در دیدار پاول و آرمسترانگ حضور داشته، گزارش شده است.

گزارشات حاکی از آن است که آرمسترانگ در آن ماه با مقامات بلندپایه دیگری هم دیدار داشته است. در ۱۴ می آرمسترانگ عکسی از خود در حال دیدار با نانسی پلوسی، سخنگوی کنونی مجلس نمایندگان آمریکا، منتشر کرد.

کوین‌بیس بزرگترین بورس رمز ارز در آمریکا است. تعداد کاربران تأیید شده این بورس آنلاین به ۵۶ میلیون نفر می‌رسد و میزان دارایی رمزارز موجود در این بورس از ۲۲۳ میلیارد دلار فراتر رفته است.

  کاهش ارزش رمزارزهای برتر در بازار جهانی نسبت به روز گذشته

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان