• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • موضع سرسختانه باشگاه دورتموند در مذاکرات با رئال مادرید بر سر انتقال جود بلینگام

موضع سرسختانه باشگاه دورتموند در مذاکرات با رئال مادرید بر سر انتقال جود بلینگام

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، درحالی‌که بحث انتقال احتمالی جود بلینگام به رئال مادرید از داغ‌ترین سوژه‌های نقل و انتقالاتی تابستان است نشریه کیکر در آلمان اعلام کرد مدیر ورزشی دورتموند، سباستین کِل، در مذاکره با رئال مادرید شیوه‌ای سخت‌گیرانه در پیش گرفته و علاوه بر تعیین کردن کف قیمت برای بلینگام، به رئالی‌ها اعلام کرده این مبلغ باید بدون حساب پاداش‌ها و بندهای الحاقی به دورتموند پرداخت شود.

در گزارش کیکر کف قیمت مدنظر دورتموند برای انتقال جود بلینگام به رئال مادرید ۱۲۰ میلیون یورو اعلام شده است. کیکر در عین حال تایید کرد که رئال مادرید پیش از این با بلینگام به توافق شخصی رسیده و حالا تنها مانع برای حضور او در مادرید به توافق رسیدن دو باشگاه است.

سباستین کل پیش از این هم در گفت‌وگو با روزنامه بیلد در آلمان گفته بود که دورتموند همیشه در مذاکرات فروش بازیکنانش سخت‌‌گیر است. او برای اینکه ادعایش را ثابت کند به فروش عثمان دمبله به بارسلونا و جیدون سانچو به منچستریونایتد اشاره کرد.

کیکر می‌گوید با وجود سرسختی‌های دورتموند در نهایت انتظار می‌رود که دو باشگاه به توافق برسند و بلینگام پیراهن سفید رئال را به تن کند. این خوش‌بینی در حدی است که بلینگام جست‌وجو برای پیدا کردن خانه در شهر مادرید را آغاز کرده است. کیکر مدعی است دورتموند از همین حالا برای مبلغ دریافتی در ازای واگذاری ستاره انگلیسی برنامه‌ریزی کرده و قصد دارد دو سوم این مبلغ را صرف خرید بازیکنان جدید کند. یکی از هدف‌های دورتموند ادسون آلوارز از آژاکس است.

جود بلینگام ۱۹ساله که فصلی بسیار رقابتی را در بوندس‌لیگا با پیراهن دورتموند پشت سر گذاشته در حال حاضر مصدوم است و کیکر می‌گوید او احتمالا به عمل جراحی زانو نیاز خواهد داشت. اما این نشریه آلمانی می‌گوید بلینگام سلامتش را تا پیش از شروع تور پیش‌فصل رئال در ماه جولای به دست خواهد آورد و می‌تواند تیم جدیدش را در این اردو همراهی کند.

  نصیر مزروعی مدافع هافبک آژاکس در فهرست خریدهای تابستانی رئال مادرید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان