• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • قطعی؛ ستاره بارسلونا فصل را از دست داد

قطعی؛ ستاره بارسلونا فصل را از دست داد

فیلیپ کوتینیو فصل گذشته را در باشگاه بایرن مونیخ پشت سر گذاشت و با این تیم به سه گانه فوق العاده بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

با وجود عملکرد نسبتاً خوب ستاره برزیلی در ترکیب باواریایی‌ها اما باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که قرارداد او را دائمی نخواهد کرد و به همین خاطر کوتینیو در تابستان دوباره به بارسلونا بازگشت.

کوتینیو در ابتدای فصل حتی به یک بازیکن ثابت زیر نظر رونالد کومان تبدیل شده بود اما رفته رفته شرایط تغییر کرد و او در روزهای پایانی ۲۰۲۰ در جریان دیدار بارسا برابر ایبار به شدت دچار مصدومیت شد تا سال به بدترین شکل ممکن برایش به پایان برسد.

ابتدا گفته می شد او سه ماه به دور از میادین خواهد بود و از ۱۰ آوریل و بازی برابر رئال می تواند بار دیگر برای بارسا به میدان برود ولی ماه گذشته پزشکان بارسا خبر از تورم ادامه دار ساق پای چپ او دادند. امری که باعث شد او راهی قطر شود تا خود را به پیترو دهوگ جراح بلژیکی نشان دهد.

مصدومیت کوتینیو البته برای بارسا چندان هم بد نبود چرا که از پرداخت ۲۰ میلیون یورو به لیورپول خلاص شد. کوتینیو اگر ۱۰ بازی دیگر انجام می داد به حدنصاب ۱۰۰ بازی برای بارسا می رسید و این باشگاه باید ۲۰ میلیون یورو به لیورپول باشگاه سابق ستاره برزیلی پرداخت می کرد. گفته می شود فروش کوتینیو در تابستان قطعی است.

  نتایج روز نخست مسابقات کاراته قهرمانی جهان رده‌های پایه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان