• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • امانوئل مکرون و نقش وی در تصمیم نهایی کیلیان امباپه برای رد پیشنهاد رئال و تمدید قرارداد با پی اس جی

امانوئل مکرون و نقش وی در تصمیم نهایی کیلیان امباپه برای رد پیشنهاد رئال و تمدید قرارداد با پی اس جی

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، کیلیان امباپه ۱۰۰ روز پیش به بازیکنی تبدیل شد که بالاترین دستمزد را در دنیای فوتبال دریافت می‌کند. امباپه با امضای قراردادی سه‌ساله با پاری‌سن‌ژرمن، رئال مادرید و هوادارانش را ناامید کرد.

در آخرین دیدار فصل گذشته پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه برابر متز، امباپه در کنار ناصر الخلیفی، رئیس این باشگاه، وارد زمین شد؛ اتفاقی که بیش از هر چیزی باعث خوشحالی هواداران این تیم شد که فکر می‌کردند با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن در تابستان، این آخرین بازی او برای این باشگاه است.

امباپه از سال‌ها قبل بازیکن مورد علاقه رئال مادرید بود. اغراق نیست اگر بگوییم که فلورنتینو پرز، رئیس رئال، علاقه‌ای وسواسی به او پیدا کرده بود. پرز پس از ناکامی در جذب امباپه در برنامه ال‌چیرینگیتو حاضر شد و در مورد دلایل ناکامی در جذب امباپه صحبت کرد. او اصرار داشت که امباپه دیگر آن بازیکنی نبود که می‌شناخت و در نهایت زیر بار فشارهای سیاستمداران فرانسوی و پیشنهاد مالی بسیار بالای پی‌اس‌جی تسلیم شد.

امباپه امروز در مصاحبه با نیویورک تایمز تایید کرد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، از او خواسته بود تا با پی اس جی تمدید کند:« هرگز تصور نمی‌کردم که یک روز درباره آینده‌ام با رئیس‌جمهور صحبت کنم و برایم بسیار عجیب بود. او به من گفت که در پی اس جی بمان چون برای کشورمان شخصیت بسیار مهمی هستی. اینکه برای پیوستن به رئال هنوز زود است. زمانی که رئیس جمهور چنین درخواستی از شما می‌کند، دیگر حرفی نمی‌ماند. من رئال را دوست دارم ولی نمی توانستم به رئیس جمهور پاسخ رد بدهم. کسی از آینده خبر ندارد و نمی دانم سه سال دیگر چه خواهد شد. من هرگز در رئال مادرید نبوده‌ام ولی اعتراف می کنم که رئال به من حس بودن در خانه یا چیزی شبیه به این را می دهد.»

  مهرداد میناوند درگذشت

امباپه در مورد ترجیح دادن پول به رئال گفت:« اینطور نیست. من مثل همیشه با والدین و مدیربرنامه‌هایم صحبت کردم. تصمیمی که گرفتم بر اساس اهداف مالی نبود، چون هر جایی که می‌رفتم به من پول می‌دادند.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان