تلاش White Pony Express به غذارسانی به نیازمندان East Bay

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، آمریکایی‌ها حدود ۴۰ درصد از مواد غذایی که تولید می‌شود را هدر می دهند اما یک سازمان غیرانتفاعی در East Bay این دور ریزها را به وعده غذایی برای افراد گرسنه تبدیل می‌کند.

داوطلبانی که سازمان غیرانتفاعی White Pony Express را تشکیل می‌دهند در انبار گروه جمع می‌شوند و تقریباً ۱۰۰ درصد اقلام فاسدشدنی مازاد مانند محصولات، نان و لبنیات اهدایی از خواربارفروشان و رستوران‌های محلی را سر و سامان می‌دهند.

میشل نیکولوف، یکی از داوطلبان این مجموعه، می‌گوید:  رساندن مواد غذایی موجود به سطح محلی واقعاً مهم است. هنگامی که اقلام بد از خوب جدا شدند، غذای تازه بسته بندی شده و در همان روز به درب خانه‌ها تحویل داده می شود.

ایو بیرج، مدیر اجرایی این مجموعه می‌گوید: “ما سالانه به ۱۲۰۰۰۰ نفر خدمات رسانی می‌کنیم.” بیرج گفت که بیشتر افرادی که این خدمات را دریافت می کنند در شرق شهرستان کنترا کوستا و ریچموند زندگی می‌کنند.

وی می‌گوید متاسفانه ما بسیار اسراف کننده در مورد غذای اضافی هستیم. ما ۴۰ درصد غذایی را که تولید می‌کنیم دور می‌ریزیم و اگر بتوانیم فقط یک سوم آن غذای کاملاً خوب را نجات دهیم، گرسنگی را به طور کلی از بین می‌بریم.»

این گروه همچنین یک فروشگاه عمومی برای توزیع لباس، اسباب بازی و لوازم رایگان دارد. از زمانی که این سازمان در نه سال پیش تأسیس شد، بیش از ۹۲۰۰۰۰ مورد اقلام را به مردم اهدا کرده است.

گزارش‌ها می‌گویند White Pony Express هر سال بیش از ۲۰ میلیون پوند غذا در شهرستان ارائه می‌دهد.

  صدها زندانی پس از وقوع آتش سوزی بزرگ در زندان تاریخی تگزاس تخلیه شدند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان