• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تصمیم ماریانو دیاز، مهاجم اسپانیایی رئال مادرید برای ترک این تیم به صورت رایگان

تصمیم ماریانو دیاز، مهاجم اسپانیایی رئال مادرید برای ترک این تیم به صورت رایگان

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در سال ۲۰۱۸ و بعد از جدایی غیرمنتظره کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بود که مسئولان این باشگاه به فکر بازگرداندن ماریانو دیاز، مهاجم ۲۹ ساله و اسپانیایی از لیون افتادند. حتی شماره هفت متعلق به رونالدو نیز به این بازیکن اختصاص داده شد و به نظر می رسد ماریانو دیاز جانشین بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید در رختکن این باشگاه است. اما او حتی کسری از درخشش خیره کننده رونالدو را تکرار نکرد و در فصول اخیر به ندرت نامی از این بازیکن در ترکیب ثابت رئال مادرید شنیده ایم.

اما نشریه آ.اس مدعی شد در فاصله یک هفته مانده به پنجره تابستانی، ماریانو دیاز تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفته است. اما او به مدیران رئال مادرید اعلام کرد تنها در صورت فسخ قرارداد به تیم دیگری خواهد رفت و این پیشنهاد مورد توجه فلورنتینو پرز قرار نگرفته است. زیرا رئیس باشگاه رئال می خواهد از فروش ماریانو دیاز درآمدزایی ولو اندکی داشته باشد و تنها در صورتی اجازه فسخ می دهد که تا روزهای پایانی، تیمی برای جذب این بازیکن اقدام نکند.

پیش از شروع بازار تابستانی هواداران رئال مادرید امیدوار به اضافه شدن فوق ستاره ای مانند کیلیان امباپه به ترکیب این تیم بودند. اما نه تنها این اتفاق رخ نداد و این ستاره فرانسوی در پاری سن ژرمن ماندنی شد، بلکه بورخا مایورال نیز رئال مادرید را ترک کرد و ماریانو دیاز هم در آستانه جدایی قرار دارد. بدین ترتیب در فصل جدید نیز تمام بار هجومی این تیم روی دوش کریم بنزما و البته وینیسیوس جونیور خواهد بود.

  حضور ژاوی هرناندز باعث شد تا بارسلونا دو ماه اخیر را بدون شکست سپری کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان