• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • تهدید محمود صادقی به علت اظهارات اخیرش درباره کشتار آبان ۹۸

تهدید محمود صادقی به علت اظهارات اخیرش درباره کشتار آبان ۹۸

یک ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای بار دیگر توجه اذهان عمومی را به موضوع سرکوب خشن اعتراضات مردم در آبان ۹۸ جلب کرد. محمود صادقی، نماینده سابق تهران در این ویدیوی کوتاه از “کشتار مردم” در جریان سرکوب اعتراضات آن سال سخن گفته است.

صادقی گفته است که هیچ نشانه‌ای درباره ارتباط شرکت‌کنندگان در این تجمعات با گروه‌های اپوزیسیون وجود نداشته است. در بخشی از این ویدیو صادقی به گفت‌وگوی خود با علی شمخانی، رئیس شورای عالی امنیت ملی اشاره کرده است.

صادقی در این ویدیو از جمله چنین گفته است: «من به آقای شمخانی اون روز گفتم آقا مردم هستن، اینا دارن می‌کشن مردم را تو خیابونا، چه کار می‌کنید؟ اگر مردم نرفتن و وایسادن می‌خواهید همه‌ی مردم را بکشید؟»

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه به پاسخ شمخانی به اعتراض خود اشاره کرده و گفته است: «شمخانی به من گفت: ولو بلغ ما بلغ…ما می‌زنیم!»

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی در واکنش به اظهارات محمود صادقی اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

در این اطلاعیه اظهارات محمود صادقی “غیرواقعی و بی اساس” خوانده شده و ادعا شده که شمخانی «هیچ‌گونه گفت‌وگوی دوجانبه با آقای صادقی نداشته است.»

در این اطلاعیه همچنین آمده است که اظهارات محمود صادقی «دارای پیامدهای کلان امنیتی برای کشور بوده و قابل اغماض نمی‌باشد.»

در پایان اطلاعیه مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایران، محمود صادقی تهدید به پیگیری موضوع توسط مراجع قضایی شده است.

منبع« دویچه وله

  Independent Review Indicates NASA Prepared for Mars Sample Return Campaign

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان