• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سری آ اجازه سفر بازیکنان شاغل در لیگ ایتالیا به کشورهای درگیر کرونا را نخواهد داد

سری آ اجازه سفر بازیکنان شاغل در لیگ ایتالیا به کشورهای درگیر کرونا را نخواهد داد

پیام جوان: به نقل از ورزش سه، هفته دیگر رقابت های ملی در سراسر جهان برگزار می شود و شرایط برای بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا دشوار شدده است. پس از لیگ برتر و لالیگا، حالا سری آ نیز نیز اعلام کرد که از هر باشگاهی که بازیکنان مجوز رفتن بازیکنان به کشورهایی با شرایط قرمز کرونایی را صادر نکند، حمایت خواهد کرد. حتی در صورت واکسیناسیون شدن بازیکنان همچنان باید تا ۱۰ روز پس از بازگشت از برخی مناطق از جمله تقریبا تمام کشورهای آمریکای جنوبی در شرایط قرنطینه قرار بگیرند.

اتحادیه لیگ برتر برای اولین بار در این رابطه موضع گیری داشته و اعلام کرد از باشگاه هایی که اجازه خروج بازیکنان خود از انگلیس را نمی دهند حمایت می کند. مدیران لالیگا نیز دیروز همین تصمیم را رسما اعلام کردند و حالا سری آ با نیز با انتشار بیانیه ای موضع مشابهی گرفته است.

آنها مدعی شدند از تصمیم باشگاه های در روزهای بازی ملی اجازه سفر بازیکنان خود به کشورهایی که پس از بازگشت از آنجا به ایتالیا نیاز به قرنطینه است، حمایت خواهد کرد. زیرا این قرنطینه باعث رقابت نابرابر با دیگر می شود. جالب اینجاست جانی اینفانتینو، رئیس فیفا عصر امروز بیانیه ای منتشر کرده و تاکید کرد صدور مجوز سفر برای بازیکنان در پنجره بازی های ملی اهمیت زیادی داشته و باید سریع انجام شود. اینفانتینو از دولت انگلیس خواست معافیتی را برای بازیکنان حرفه ای فوتبال قائل شود که این خواسته رد شده است.

  وضعیت بحرانی خط میانی پی اس جی برای بازی امشب مقابل دورتموند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان