• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • با افزایش موارد RSV، آنفولانزا و کووید، شهرستان یولو استفاده از ماسک را توصیه می‌کند

با افزایش موارد RSV، آنفولانزا و کووید، شهرستان یولو استفاده از ماسک را توصیه می‌کند

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، با افزایش بستری شدن در بیمارستان به علت بیماری‌های تنفسی و غیبت از مدارس و محل کار در شهرستان یولو، استفاده از ماسک در داخل محیط‌های سرپوشیده توسط آژانس خدمات بهداشتی و انسانی شهرستان یولو توصیه می‌شود.

این شهرستان گفت که آنها این توصیه را برای پوشش داخلی صرفاً بر اساس یک ویروس تکی انجام نمی دهند، بلکه به دنبال افزایش ترکیبی از موارد RSV، آنفولانزا و کووید، این توصیه را اعلام می‌کنند.

همچنین یک علامت جدید برای مشاغل به زبان انگلیسی و اسپانیایی ارائه خواهد شد که سه بیماری تنفسی مختلف را در کنار هم نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که چرا توصیه استفاده از ماسک وجود دارد.

Yolo County Health گفت: «این زمستان برای اولین بار در چند سال اخیر است که ما شاهد فعالیت قابل توجه آنفولانزا و RSV، علاوه بر کووید-۱۹ هستیم، بنابراین ما در حال حاضر توصیه‌هایی مبنی بر استفاده از ماسک بر اساس همه ویروس‌های تنفسی در گردش و نه فقط در مورد COVID، ارائه می‌کنیم.

این اعلامیه در همان زمانی منتشر می شود که شهرستان ساکرامنتو به سطح “متوسط” دستور استفاده از ماسک وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا وارد شده است.

همه زندان‌های شهرستان و پناهگاه‌های بی‌خانمان‌ها تحت یک دستور کلی قرار خواهند گرفت و به مردم توصیه می‌شود در مکان‌های شلوغ از ماسک استفاده کنند.

Kasirye در جلسه Zoom در روز چهارشنبه گفت: “از هفته گذشته، به روز رسانی که ما دریافت کردیم نشان داد که نرخ ابتلای ۱۲ در هر ۱۰۰۰۰۰ مورد داشتیم که این آمار همچنان در حال افزایش است.”

  یک مجروح در آتش سوزی SF در خیابان 10th

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان