نرخ دلار در تهران رنج شد

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار توافقی امروز پنجشنبه ۱۷ آذر ماه تغییر کانال داد. اسکناس آمریکایی روز گذشته در محدوده ۳۴ هزار و ۵۵۵ تومان به کار خود پایان داد و در بازار امروز وارد کانال ۳۵ هزار تومان شد و در محدوده ۳۵ هزار و ۷۹ تومان بسته شد. قیمت مذکور در مقایسه با روز قبل تقریبا ۵۱۵ تومان افزایش را نشان می دهد.

نرخ دلار متشکل بالا رفت
در بازار متشکل ارزی هم سرنوشت نرخ دلار امروز صعودی بود. قیمت دلار متشکل امروز با ۳۵۰ تومان افزایش به روی ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان ایستاد.

صرافی ملی دوباره قیمت نزد
سایت صرافی ملی امروز هم مانند روز گذشته قیمت جدید خرید و فروش دلار را اعلام نکرده بود. صرافی ملی در چند روز گذشته قیمت اعلام نکرده است. آخرین قیمت خرید دلار صرافی ملی که در چند روز اخیر اعلام شده بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۳۳ هزار و ۲۳۳ تومان بود و قیمت فروش دلار آمریکا ۳۳ هزار و ۵۶۷ تومان اعلام شد.

نرخ دلار در تهران رنج شد
در بازار آزاد هم نرخ دلار امروز در تهران‌ نسبت به روز قبل رنج بود. به عقیده برخی از تحلیلگران ارزی اقدامات جدید بازارساز و ترس از تزریق عرضه موجب شده بازیگران ارزی تهران بی گدار به آب نزنند و نرخ دلار در یک محدوده خاص معامله شود.

صعود نرخ دلار در سلیمانیه و هرات
اما در سلیمانیه و هرات امروز نرخ دلار صعودی بود.بازیگران ارزی هرات امروز توانستند به یک مرز مقاومتی نفوذ کنند و در سلیمانیه نرخ دلار تقریبا ۱۰۰ تومان رشد را ثبت کرد. گفته می شود امروز نرخ حواله درهم نیز به کانال جدید رسیده بود.

  نوسان محدود پلکانی قیمت دلار در بازار آزاد تهران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان