• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • نمونه‌های فاضلاب، از افزایش سطح کووید در شهرستان سانتا کلارا خبر می‌دهند

نمونه‌های فاضلاب، از افزایش سطح کووید در شهرستان سانتا کلارا خبر می‌دهند

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، نتیجه گردهمایی (health leaders) شهرستان Santa Clara در روز سه شنبه از بالا رفتن شمار بیماری کووید ۱۹ خبر داد. مردم شهرستان Santa Clara حتی ممکن است بیشتر از آنچه در اوج همه گیری امیکرون در ماه ژانویه گزارش شده بود، به ویروس کرونا مبتلا شوند.

به گفته‌ی مقامات، ميزان ویروس شناسایی شده در فاضلاب نشان می‌دهد که به زودی این شهرستان شاهد مبتلایان بیشتر و همچنین بالاتر رفتن شمار بستری شدگان بیمارستان‌ها می‌شود.

دکتر سارا کودی، (Public Health Officer شهرستان Santa Clara) می‌گوید اگر می‌خواهید برای تعطیلات سلامت باشید، نیاز دارید اقداماتی انجام دهید که مهم ترین آن ها دریافت دوز بوستر است.

این شهرستان می‌گوید که ۲۵ درصد ساکنین واجد شرایط برای واکسن bivalent booster، تا کنون یک دوز دریافت کرده‌اند.

دکتر کودی همچنین پیشنهاد می‌کند تا مردم در اماکن سر بسته و شلوغ،‌ ماسک به صورت بگذارند. وی همچنین افزود که این شهرستان برنامه‌ای برای اجباری کردن ماسک ندارد.

در کنار کووید، آنفولانزا نیز یک نگرانی بزرگ برای ساکنین است. CDC از زياد بودن انتقال آنفولانزا در کالیفرنیا خبر می‌دهد.

آنفولانزا نه تنها بیماران بیشتری را راهی بیمارستان کرده بلکه باعث افزایش خرید ناگهانی تعداد زیادی از داروهای بدون نسخه توسط بیماران شده است.

ویروس RSV نیز امسال زودتر خود را به کودکان نشان داد. دکتر کودی گفت در آینده احتمال دارد شاهد کم شدن شمار مبتلایان این بیماری ویروسی باشیم اما وی گفت تا کنون که هیچ کاهشی از این بیماری ندیده ایم.

  مقامات می‌گویند علیرغم افزایش تعداد بستری شدن افراد در بیمارستان، موارد کووید در شهرستان ساکرامنتو رو به کاهش است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان