قیمت مسکن در سراسر بی اریا کاهش می‌یابد

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، قیمت مسکن در بی اریا در حال کاهش است. طبق گفته Zillow، تعداد خانه‌های فروخته شده در سن فرنسیسکو نسبت به این زمان در سال گذشته ۳۵ درصد کاهش یافته است. این رقم برای شهر سن حوزه نیز ۳۵ درصد کاهش داشته است.

فدرال رزرو در سال گذشته نرخ بهره را افزایش داد که به نسبت آن، هزینه وام مسکن نیز افزایش پیدا کرد. ارف دیوونگی، اقتصاددان ارشد زیلو، گفت که این اتفاق بیش از سایر مکان ها بر بی اریا تأثیر می گذارد.

دیوونگی گفت: مناطقی که درآمد بالایی دارند، در این محله‌ها، افراد پردرآمد نسبت به تغییرات نرخ بهره بسیار حساس هستند، آنها مصرف کنندگان بسیار باهوشی هستند، اگر همه این موارد را کنار هم بگذارید شاهد کاهش شدید تقاضا خواهید بود. او انتظار دارد قیمت مسکن در بی اریا در سال آینده حدود ۳٫۶ درصد کاهش یابد.

وی گفت: عقب نشینی در بازار سهام نیز باعث کاهش تقاضا شده است. او همچنین خاطرنشان کرد که افراد بیشتری در خانه‌های خود می‌مانند زیرا نرخ بهره خوبی را قفل کرده‌اند.

«آنها می توانند استطاعت مالی را برای ماندن داشته باشند. آنها مجبور نیستند خانه خود را بفروشند.

با وجود کاهش قیمت ها، خانه ها برای بسیاری در بی اریا همچنان دور از دسترس هستند. با این حال به عقیده دیوونگی، اگر توانایی خرید دارید، الان، می‌تواند زمان خوبی برای خرید باشد.

“شما دیگر با جنگ های مناقصه روبرو نیستید، بنابراین کمی فرصت تنفس دارید، وقت خود را صرف کنید و آنچه را که می خواهید پیدا کنید

 

  میزان درآمدی که برای داشتن یک خانه راحت در سن حوزه و سان‌فرانسیسکو نیاز دارید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان