• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رونالدو نازاریو، گران ترین بازیکن دنیا

رونالدو نازاریو، گران ترین بازیکن دنیا

پیام جوان: اگر مارادونا الان فوتبال بازی می‌کرد قیمتش بیش از ۳۰۰ میلیون یورو بود و رونالدو نازاریو نیز گران‌ترین بازیکن دنیا محسوب می شد.

به گزارش ورزش سه، در این راستا یک الگوریتم محاسبه کرده است که امروزه بزرگترین نقل و انتقالات تاریخ چقدر هزینه دارند. در این میان رونالدو نازاریو گران ترین خواهد بود.

قیمت هایی که برای ستاره های بزرگ فوتبال پرداخت می‌شود، سر به فلک کشیده است. به همین دلیل، با در نظر گرفتن دستمزدهایی که تیم‌های بزرگ امروزی سرمایه‌گذاری می‌کنند، می‌توان به این فکر کرد که در حال حاضر برای جذب فوتبالیست‌هایی مانند دیگو آرماندو مارادونا یا رونالدو نازاریو چقدر باید هزینه کرد.

در مورد مارادونا مسئول الگوریتم این فرضیه را مطرح کرده است که ارزش بازار او در پایان فصل ۱۹۸۶/۸۷ که در آن اسکودتو را برد، از ۳۹۰ میلیون پوند فراتر می رود.

روزنامه انگلیسی سان با در نظر گرفتن برخی از گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ، مانند انتقال نیمار به پاری سن ژرمن، مقایسه‌ای انجام داده است. مثلا اینترمیلان برای جذب ستاره برزیلی یعنی رونالدو نازاریو باید نزدیک به ۴۰۰ میلیون پوند می‌داد، در حالی که ورود مارادونا به ناپل بیش از ۳۰۰ میلیون پوند هزینه داشت.

  وضعیت بحرانی خط میانی پی اس جی برای بازی امشب مقابل دورتموند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان