پاداش ۲۵۰۰ دلاری برای اطلاعاتی در رابطه با سارقین ون پخش ماریجوانا

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، اداره پلیس Santa Rosa به دنبال دو مظنونی است که اقدام به سرقت ماريجوانا کرده‌اند. پاداشی تا ارزش ۲۵۰۰ دلار برای کسی که بتواند اطلاعاتی در اختار بگذارد که موجب دستگیری این دو سارق شود، در نظر گرفته شده است.

راننده ون پخش ماريجوانا، از Oakland جایی، که آخرين سفارش را تحویل داده و در قبالش پول نقد گرفته بود به Santa Rosa باز می‌گشت که در حدود ساعت ۴:۴۰ بعد از ظهر در Piner Place یک خودرو سدان Audi مشکی رنگ به يشت این ون رفته و از پشت به آرامی به آن کوبید. به دنبال این اتفاق، راننده ون از خودرو پیاده شد تا خسارت وارد شده را ارزیابی کند.

بعد از پیاده شدن از ون، وی از حضور دو نفر که به سمت او می آمدند با خبر شد. یکی از این دو نفر ظاهرا اسلحه ای در دست داشت. راننده ون پس از با خبر شدن از این دزدی، از صحنه فرار می‌کند. طبق گفته پلیس، راننده توانست دو مظنون را ببیند که وارد ون شده و پول نقد و سایر اقلام را به سرقت می‌بردند. دو مظنون سپس سوار خودرو مشکی رنگ خود شده و به سمت Highway 101 فرار کردند.

ظاهرا در لحظه سرقت دو نفر دیگر نیز در خودرو Audi بودند. هر چهار مظنون با رنگ پوست سیاه توصیف شدند.

از هر کسی که در مورد این سرقت اطلاعاتی دارد خواسته می شود با SRPD تماس بگیرد. پاداش ۲۵۰۰ دلاری توسط صندوق مشارکت اجتماعی و پاداش ایمنی اتحاد کانتی سونوما ارائه می شود.

  معترضان نواتو می‌گویند استفاده از ماسک و واکسن آزادی آنها را نقض می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان