• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • محمد نادری مدافع تیم فوتبال استقلال با انتشار یک ویدئو از هواداران استقلال خداحافظی کرد

محمد نادری مدافع تیم فوتبال استقلال با انتشار یک ویدئو از هواداران استقلال خداحافظی کرد

پیام جوان: محمد نادری مدافع تیم فوتبال استقلال که بعد از پایان دیدار فینال جام حذفی جدایی‌اش از این تیم را اعلام کرده بود، با انتشار یک ویدئو از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

نادری در این پیام عنوان کرد:

«سلام به همه هواداران و دوست داشتنی باشگاه محبوب و مردمی استقلال. دو شب از بازی فینال می‌گذرد و من خیلی ناراحت هستم و نمی‌توانم هضم کنم. صحبت‌های زیادی راجع به بازی شد و من از شما به نوبه خودم عذرخواهی می‌کنم و اطمینان دارم این تیم به جایگاه اصلی‌اش باز می‌گردد. اگر بخواهم بگویم تلخ‌ترین اتفاق زندگی‌ام کی بود باید بگویم شب فینال. مطمئنم با وجود شما هواداران تیم به جایگاه اصلی‌اش باز می‌گردد.

جا دارد از همه هواداران عزیز و متعصب استقلال تشکر کنم که همیشه با پیام هایشان به من لطف داشتند تا روزهای سخت من به روزهای شیرین و خاطرات شیرین تبدیل شود. از آقایان مجیدی و فکری، بازیکنان، کادر پزشکی، تدارکات، دکتر نوروزی، عمو نصی، همسر مرحوم پورحیدری آقای مظلومی تشکر ویژه دارم.

خداحافظی برایم خیلی سخت است و از شما خداحافظی نمی‌کنم، با این امید که باز هم افتخار پیدا کنم کنار شما هواداران استقلال باشم و هر کجای کره خاکی باشم با افتخار می‌گویم فرزند کوچک خانواده بزرگ استقلال هستم. در ایران انتخاب من فقط استقلال است. خیلی خیلی دوستتان دارم و شما را به خدا می‌سپارم.»

به گزارش مهر، محمد نادری پس از اعلام خداحافظی رسمی اش از جمع آبی پوشان، راهی ترکیه خواهد شد تا با تیم جدیدش وارد مذاکره شود. از تیم «آلتای» به عنوان مقصد بعدی نادری نام برده می شود. هدایت این تیم برعهده مصطفی دنیزلی سرمربی سابقه پرسپولیس، پاس و تراکتور است.

  وعده مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت بخشی از مطالبات اعضای تیم همچنان عملی نشده!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان