• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • محمد صلاح و خوش‌بینی به بهبود اوضاع لیورپول

محمد صلاح و خوش‌بینی به بهبود اوضاع لیورپول

مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در فصل جاری اصلاً نتایج خوبی کسب کرده و در حال حاضر حتی می‌توان گفت که لیورپول از شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده برخوردار نیست.

با این وجود قرمز ها در هفته های اخیر کمی بهتر ظاهر شده اند و یکی از ستاره های اصلی این تیم نیز محمد صلاح بوده است که به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیورپول نیز انتخاب شد. او گفت: ” من احساس خوبی دارم و از آخرین نتایجی که به دست آوردیم بسیار راضی هستم و امیدوارم که ما بتوانیم در ادامه مسابقات نیز برنده شویم. البته شرایطی که تجربه کردیم و موقعیت مان در جدول لحظات دشواری را برای ما رقم زده است اما من معتقدم که وضعیت بهتر خواهد شد. ما در لیگ قهرمانان اروپا خوب عمل کرده ایم.”

محمد صلاح در ادامه گفت: “من نمی خواهم فقط در مورد خودم صحبت کنم چراکه ما به صورت تیمی بازی می‌کنیم بنابراین می‌گویم این یک فصل سخت برای همه ماست و باید ادامه دهیم در همه مسابقات پیروز شویم. من فقط می‌خواهم بگویم بسیار ممنونم که به من رای دادید. ما می خواهم ۱۰۰ درصد توان خود را برای برنده شدن در بازی های بعدی به کار بگیریم و در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشته باشیم.”

  وضعیت سلامت پله، اسطوره فوتبال جهان رو به بهبود است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان