بهترین شهر کالیفرنیا برای تعطیلات کریسمس

پیام جوان: روزهای کریسمس در حال آغاز شدن است. اگر به دنبال یک استراحت زمستانی (منهای برف) هستید و امیدوارید در یک شهر عجیب و غریب خارج از یک فیلم تلویزیونی ساخته شده از Hallmark بمانید، نیازی به رانندگی بیش از حد ندارید.

Tripstodiscover، وب‌سایتی که پیشنهادها و منابع برنامه‌ریزی سفر را ارائه می‌کند، فهرستی از ۲۱ شهر کوچک برای بازدید در ایام کریسمس منتشر کرد که یک شهر کالیفرنیا نیز در این فهرست قرار گرفته است.

بر اساس این وب سایت، سولوانگ به عنوان بهترین شهر کالیفرنیا برای بازدید در کریسمس معرفی شد.

این دهکده کوچک، واقع در قلب دره سانتا ینز در منطقه شراب نشین سانتا باربارا، شهری خواب‌آلود با معماری و حساسیت‌های اروپایی است که قطعاً این شهر را برای کریسمس دیدنی می‌کند.

این شهر دارای ده‌ها بوتیک است که اقلام سنتی دانمارکی، از جمله پاپوش و سایر اجناس را به فروش می‌رسانند. در طول زمستان، بیشتر شهر با چراغ‌های تعطیلات و تاج‌های گل تزئین شده است، و وقتی در خیابان‌های شهر آرام قدم می‌زنید، روحیه تعطیلات قابل لمسی را می‌توانید حس کنید.

طبق وب‌سایت جشنواره ، Solvang هر سال Julefest را جشن می‌گیرد، جشنی یک ماهه که «به زمان ساده‌تر و خاطرات تعطیلات روزهای گذشته بازمی‌گردد» .

Julefest دارای رژه های تعطیلات، اجراهای موسیقی و نمایش نور شبانه است که موسیقی تعطیلات را با چراغ های چشمک زن همگام سازی می کند. همچنین یک گردهمایی سالانه “Nativity Spectacular” وجود دارد که برای نزدیک به ۴۰ سال برگزار می شود و هنرمندان را گرد هم می آورد تا داستان کریسمس را تعریف کنند.

این جشنواره با شروع سال جدید به پایان می رسد، یعنی زمانی که ساکنان دره سانتا ینز برای سوزاندن درخت کریسمس عظیم گرد هم می آیند.

  جزئیات جدیدی از سقوط مرگبار خودرو در مرز ایالات متحده و کانادا

سولوانگ با گزینه‌های اقامتی که بین اقامت‌های شبانه ارزان در متل یا استراحتگاه‌های مجلل متغیر است، گزینه‌های زیادی برای هر بودجه دارد – اما با توجه به اینکه تنها ۲.۵ ساعت رانندگی از لس‌آنجلس فاصله دارد، به عنوان یک مقصد روزانه نیز کار می‌کند. فقط به خاطر داشته باشید، بیشتر شهر با خورشید می‌خوابد، بنابراین برای به حداکثر رساندن وقت خود بهتر است که زودتر آنجا باشید.

بنابراین اگر می‌خواهید ببینید که چرا سولوانگ « شهر کریسمس بسیار جذاب » نامیده می‌شود ، به پایتخت دانمارک آمریکا بروید و ببینید که این هیاهو برای چیست.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان