• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پایان رویای بازگشت نیمار به بارسلونا

پایان رویای بازگشت نیمار به بارسلونا

در تابستان سال ۲۰۱۷ بود که پاری سن ژرمن دست به کار بزرگی زده و با پرداخت رقم ۲۲۲ میلیون یورو، نیمار را به عنوان گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال از بارسلونا جذب کرد. تقریبا از چند ماه بعد از این انتقال بود که شایعاتی در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا شنیده شد و این اخبار هر چند ماه یک بار تکرار شد، اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

در تابستان سال ۲۰۱۹ بود که نیمار تا آستانه بازگشت به بارسلونا نیز پیش رفت، اما شرایط مالی نامساعد باشگاه اسپانیایی اجازه نداد آنها رقم مورد نظر پاری سن ژرمن را پرداخت کنند. اما حالا نشریه اکیپ فاش کرد نیمار اخبرا برای تمدید قرارداد چهار ساله و تا سال ۲۰۲۶ با پاری سن ژرمن به توافق رسیده و به زودی این قرارداد رسمی خواهد شد.

در قرارداد جدید بند پاداشی هنگفت مبنی بر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گنجانده می شود و در صورت رسیدن به این هدف، نیمار رقم بالایی را دریافت می کند. مدیران پاری سن ژرمن در هفته های اخیر با آنخل دی ماریا و خوان برنات برای تمدید قرارداد به توافق رسیده و نیمار سومین بازیکنی است که در پاریس ماندگار می شود. حالا مهم ترین ماموریت پیش روی این باشگاه تمدید قرارداد با کیلبان امباپه، ستاره فرانسوی و ۲۲ ساله ای است که به شدت مورد توجه رئال مادرید قرار دارد.

  پیراهن شماره 21 دیبالا در آاس رم در اولین روز فروش، از رکورد فروش پیراهن رونالدو در یوونتوس پیشی گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان