• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • بیمارستان‌ها برای افزایش احتمالی مبتلایان به ویروس تنفسی در فصل تعطیلات آماده می‌شوند

بیمارستان‌ها برای افزایش احتمالی مبتلایان به ویروس تنفسی در فصل تعطیلات آماده می‌شوند

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، ویروس‌های زمستانی که معمولاً در دسامبر و ژانویه به اوج خود می‌رسند اکنون در حال افزایش هستند. این اتفاق، ظرفیت بیمارستان‌های Bay Area را افزایش می‌دهد.

در تعطیلات می گویند اگر شما یا عزیزانتان مریض هستید از دیگران دوری کنید. تعداد افرادی که با یک بیماری ویروسی تنفسی در شهرستان کنترا کوستا در بیمارستان بستری شده‌اند، اکنون از تعداد بیمارانی که در اوج شیوع ویروس کووید-۱۹ تحت درمان قرار گرفته‌اند، بیشتر است.

اوری تزویلی، مدیر بهداشت عمومی شهرستان کنترا کوستا، گفت: ما شاهد افزایش همه معیارها در بیمارستان ها بوده ایم. چه بخواهیم افراد مبتلا به کووید را بررسی کنیم وچه تخت‌های ICU همگی پر هستند و دستگاه‌های تنفسی به صورت دائم د رحال فعالیتند. همه این اعداد در حال افزایش هستند. به خصوص بخش های اطفال که ما نگران آن هستیم.

تزویلی می گوید که موارد نگران کننده RSV کودکان در حال حاضر در اوج فصلی خود هستند. معمولاً در ماه های دسامبر، ژانویه، فوریه شاهد اوج تعداد بیماری های تنفسی هستیم.

بیمارستان کودکان UCSF Benioff در سن فرنسیسکو چادری را در پارکینگ برای درمان بیماران مبتلا به بیماری‌ها و جراحات کمتر فوری برپا کرده است تا تخت‌ها را برای کسانی که نیاز به مراقبت‌های اورژانسی دارند در دسترس نگه دارد. Kaiser Permanente می‌گوید ظرفیت بیمارستان‌های آن در حال حاضر قابل مدیریت است، اما اگر روند افزایش نرخ ابتلا به ویروس ادامه یابد، ممکن است دچار مشکل شوند.

  نگرانی صاحبین کسب و کار در سن حوزه نسبت به سویه جدید کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان