• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لیگ قهرمانان آسیا: تکلیف استقلال، پرسپولیس و تراکتور اواخر تیر مشخص می‌شود
لیگ قهرمانان آسیا

لیگ قهرمانان آسیا: تکلیف استقلال، پرسپولیس و تراکتور اواخر تیر مشخص می‌شود

طبق اعلام یک روزنامه عربستانی، AFC در ماه جولای و بعد از اتمام بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شرق قاره، در خصوص محل و نحوه برگزاری مرحله یک هشتم نهایی تصمیم گیری می‌کند.

با وجود تعیین چهره هشت تیم غرب آسیا برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قاره اما هنوز نحوه و محل برگزاری مسابقات این مرحله مشخص نشده است.

پرسپولیس، استقلال و تراکتور سه نماینده ایران هستند که بعد از موفقیت در مرحله گروهی، جواز حضور در مرحله یک هشتم را به دست آورده‌اند و به ترتیب باید به مصاف استقلال تاجیکستان، الهلال و النصر عربستان بروند.

این بلاتکلیفی برای محل و نحوه برگزاری مرحله یک هشتم شامل باشگاه‌های دیگر کشورها هم می‌شود.

روزنامه «الریاضیه» عربستان به نقل از منابع آگاه خبر داد که تصمیم گیری در خصوص مکان برگزاری مرحله یک هشتم در ماه جولای و در جریان جلسه‌ای در AFC مشخص خواهد شد.

این روزنامه تاکید کرد فدراسیون فوتبال عربستان هم در انتظار تصمیم گیری کنفدراسیون آسیا است چرا که قصد دارد میزبانی این مرحله از مسابقات را در شهر ریاض بر عهده بگیرد.

AFC بعد از برگزاری مسابقات مرحله گروهی شرق از ۲۵ ژوئن تا ۱۱ جولای (۴ تیر تا ۲۰ تیر) سیستم برگزاری مرحله یک هشتم را تعیین خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، به این ترتیب می‌توان انتظار داشت تصمیم درباره مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا در اواخر تیر یا اوایل مرداد گرفته شود.

  روزنامه الریاضیة عربستان: النصر استادیوم آل مکتوم امارات را جهت میزبانی از پرسپولیس انتخاب کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان