• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • قیمت بیت کوین بالای ۴۶ هزار و اتریوم بالای ۳ هزار دلار قرار گرفت

قیمت بیت کوین بالای ۴۶ هزار و اتریوم بالای ۳ هزار دلار قرار گرفت

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، بیشترین قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ هزار و ۶۳۸ دلار بود. در ساعت ۱۳ عصر به وقت ایران قیمت بیت کوین بازدهی ۲۴ ساعته مثبت ۵ درصدی را به ثبت رسانده و روی ۴۵ هزار و ۹۵۷ دلار قرار داشت.

سرمایه بازار بیت کوین به ۸۶۴ میلیارد دلار رسید. بیت کوین در حال بهبود رکورد قیمتی ۲٫۵ ماهه خود است و قیمت آن نسبت به ۷ روز گذشته ۱۹ درصد رشد داشت. رشد قیمت بیت کوین به عنوان جلودار ارزهای دیجیتال پیرو حصول نوعی سازش بین دو دسته از سناتورهای آمریکایی اتفاق افتاد، موضوع بحث این دو دسته این بود که نیاز است اطلاعات مربوط به مبادلات ارزهای دیجیتال برای کنترل و مثلا اعمال مالیات جمع‌آوری شود، بنا بخشی از بسته فراساختاری ۵۵۰ میلیارد دلاری به این امر اختصاص داده شود، توافقی بین این دو دسته حاصل شد، اما بلومبرگ مدعی است که معلوم نیست طرح ارائه شده رای بیاورد یا خیر. به هر روی گزارشی از سایت لایو مینت نقطه آغازین حرکت صعودی اخیر ارزهای دیجیتال را در کش و قوس این قانون‌گذاری جستجو می‌کند.

به روزرسانی شبکه اتریوم

قیمت اتریوم بعد از ورود به کانال ۲ هزار دلار در روز گذشته، امروز دوباره بالای ۳ هزار دلار قرار گرفت. قیمت اتریوم در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران نسبت به ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۷ درصد رشد کرده بود و روی ۳ هزار و ۱۴۶ دلار قرار داشت.

بیشترین قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۱۹۸ دلار بود و بازدهی ۷ روزه این ارز دیجیتال ۲۶ درصد ثبت شده بود. در هفته گذشته شبکه اتریوم یک بروزرسانی گسترده داشت که انتظار می‌رفت هزینه نقل و انتقالات را پایدار کند و میزان عرضه را کاهش دهد، به نظر می‌رسد تاثیر این به روزرسانی بر قیمت اتریوم مثبت بوده است.

  رمزارزها همچنان در وضعیت قرمز

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان