• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • هرگز از ترک بارسا و پیوستن به اتلتیکو پشیمان نشده‌ام

هرگز از ترک بارسا و پیوستن به اتلتیکو پشیمان نشده‌ام

لوئیس سوارز چند ماه پس از انتقالش از بارسا به اتلتیکو مادرید به نوکمپ بازگشته و برابر تیم سابقش قرار گرفت.

ستاره اروگوئه ای با بی مهری از بارسا کنار گذاشته شد و تقریبا رایگان به اتلتیکو واگذار شد. او در باشگاه جدیدش توانسته علی رغم مصدومیت ها و ابتلا به کرونا ۱۹ گل در لالیگا بزند و از عوامل مهم صدرنشینی روخی بلانکو است.

سوارز در بارسا هم موفق به ثبت ۱۹۵ گل و ۱۰۹ پاس گل در ۲۷۸ بازی شد و پس از لیونل مسی و سزار، سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا به حساب می آید.

سوارز می گوید از بازی برای اتلتیکو خوشحال است و پشیمان نیست که از بارسا جدا شده:« بعضی فوتبالیست ها از چالش خوش شان می آید و من هم جزوشان هستم. پیوستن به اتلتیکو برای من یک چالش بزرگ بود و می خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم. می گفتند من دیگر بازیکنی در سطح اول فوتبال نیستم و اینکه در رقابت های مهم دیگر کارآیی ندارم. می گفتند به کار بارسلونا نمی آیم و فصل گذشته مرتب از من انتقاد می شد. وقتی در چنین وضعیتی قرار می گیرید، انگیزه تان برای اعاده حیثیت و اثبات توانایی بیشتر می شود.

قصد داشتم به همه ثابت کنم که یک بازیکن تمام شده نیستم و بیهوده نیست که در سطح اول دنیا حضور دارم. در اتلتیکو به دنبال این هدف بودم و به آن نیز رسیدم. جدایی از بارسا و پیوستن به اتلتیکو هرگز باعث پشیمانی من نشده است و برعکس، بسیار هم خوشحالم.»

سوارز ادامه داد:« وقتی دری به روی تان بسته می شود، در دیگری گشوده خواهد شد. اتلتیکو برای من این در جدید بود. در اتلتیکو مثل یک خانواده بزرگ و صمیمی هستیم و هیچکس خودش را برتر از دیگری نمی داند. رویای من بازگشت هواداران به ورزشگاه و بازی در حضور آنهاست. می خواهم گل بزنم و شادی ام را با هواداران تقسیم کنم.»

  اسامی ٢۵ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان