• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پاسخ جالب سولسشر به احتمال جذب سرخیو آگوئرو

پاسخ جالب سولسشر به احتمال جذب سرخیو آگوئرو

سرخیو آگوئرو، اسطوره منچسترسیتی و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در پایان فصل به همکاری یک دهه ای خود با سیتیزن ها پایان می دهد و از جمع شاگردان پپ گواردیولا جدا خواهد شد. این در حالی است که بسیاری از غول‌های فوتبال اروپا از جمله چند باشگاه انگلیسی خواهان جذب آگوئرو هستند.

یکی از شایعات جالبی که پیرامون سرخیو آگوئرو وجود دارد به احتمال حضور این بازیکن در تیم رقیب یعنی منچستر یونایتد بر می گردد؛ موضوعی که توسط سرمربی شیاطین سرخ به شکل جدی رد شده است.

اوله گنار سولسشر در مورد احتمال تلاش منچستریونایتد برای جذب سرخیو آگوئرو گفت: ” وقتی در منچستر یونایتد بازی می‌کردم و باشگاه رقیب سعی می کرد من را به خدمت بگیرد، با خودم می گفتم پس وفاداری کجا رفته؟
وفاداری یکی از مسائلی است که من واقعاً برای آن ارزش قائل هستم. انتظار ندارم بازیکنی که ۱۰ سال برای تیمی به میدان رفته، راهی باشگاه رقیب شود.

می‌دانم که ما حرفه ای هستیم اما وقتی در منچستریونایتد بازی می کنید به سیتی نمی روید. ما نمونه‌هایی از این انتقال ها را دیده ایم که هرگز موفق نبوده اند. اسم آن ها را به زبان نخواهم آورد اما شما منظور من را می‌دانید و به اندازه کافی درباره آنها صحبت شده است.”

  شکایت استقلال از تیم داوری مسابقه فینال حذفی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان