• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • بازدهی هفتگی بیت کوین به منفی ۶ درصد رسید

بازدهی هفتگی بیت کوین به منفی ۶ درصد رسید

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، دوباره یک فشار فروش جدید در بازار رمز ارزها ایجاد شده است. این بار دیگر بیت کوین نتوانست در کانال ۱۶۰۰۰ دلار باقی بماند و قیمت تا ۱۵۶۰۸ دلار کاهش یافت.

البته در حال حاضر بخشی از این افت جبران شده و هم اکنون بیت کوین با افت ۲ درصدی در نرخ حدود ۱۵۷۰۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین به منفی ۶ درصد رسیده است.

طی شبانه روز گذشته ۳۲ میلیارد دلار معامله در بیت کوین انجام شده و ارزش بازار این ارز ۳۰۲ میلیارد دلار است.

هنوز بازار ارزهای دیجیتال ماجرای ورشکستگی صرافی FTX را هضم نکرده که امروز خبر آمده پلتفرم وام دهی کریپتویی جنسیس در آستانه ورشکستگی قرار دارد. این پلتفرم اعلام کرده در صورت تامین نشدن وام اضطراری یک میلیارد دلاری، ممکن است ورشکست شود.

حتی صرافی بایننس که امکان کمک به این پلتفرم را دارد و می تواند با جلوگیری از ورشکستگی آن مانع وارد شدن یک لطمه دیگر به بازار شود نیز سرمایه گذاری در این پلتفرم را رد کرده است.

اتریوم به کمتر از ۱۰۰۰ دلار می رسد؟
فشار عرضه ها در اتریوم بیشتر از بیت کوین است. بزرگ ترین آلت کوین بازار با افت ۳ درصدی در حدود ۱۰۸۰ دلار معامله می شود. افت هفتگی اتریوم به ۱۳ درصد رسیده و در مقیاس ماهانه نیز کاهش ۱۶ درصدی در این آلت کوین مشاهده می شود.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته ۱۳ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۱۳۲ میلیارد دلار است.

با توجه به وضعیت بازار، احتمال سقوط اتریوم به کمتر از ۱۰۰۰ دلار کم نیست و با دو سه روز افت، قیمت اتریوم اعداد کمتر از ۱۰۰۰ دلار را هم خواهد دید.

  ورود مجدد کوین‌ها به محدوده سبز رنگ

تعداد آلت کوین های منفی کاهش یافت
تعداد نمادهای منفی، امروز نسبت به دیروز کمتر شده است. دیروز نماد مثبتی در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار وجود نداشت اما امروز چند نماد رشد کرده اند.

چین لینک با رشد ۴ درصدی بیشترین بازده را در این فهرست داده. لایت کوین، بیت کوین کش، پالیگان و ریپل هم ۳ درصد رشد کرده اند. به جز این ها، نماد مثبت دیگری در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار دیده نمی شود.

در میان نمادهای منفی، چیلیز با افت ۹ درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. چین هم ۷ درصد افت کرده است. الگوراند، یونی سواپ و آوی هم افت ۶ درصدی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان