• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • یورگن کلوپ تصمیم برای ماندن یا جدایی از لیورپول را به سال ۲۰۲۴ موکول کرد

یورگن کلوپ تصمیم برای ماندن یا جدایی از لیورپول را به سال ۲۰۲۴ موکول کرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، یورگن کلوپ از نیمه های فصل ۱۵-۲۰۱۶ بود که هدایت لیورپول را قبول کرد و به تدریج توانست قرمزها را به یک مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر و نیز لیگ قهرمانان تبدیل کند. او تا به اینجا توانسته ۵ جام با لیورپول فتح کند، از جمله لیگ برتر در سال ۲۰۲۰ و لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۹٫

لیورپول امسال هم مدعی قهرمانی در تمام جام هاست و تا به اینجا جام اتحادیه را نیز به ویترین افتخاراتش اضافه کرده است.
چندی پیش مرد آلمانی قراردادش را تا ۲۰۲۴ تمدید کرد و تردیدهایی وجود دارد که او در این تاریخ از هدایت قرمزها کنار خواهد کشید یا در نهایت سران باشگاه او را به تمدید راضی خواهند کرد.

کلوپ که در نشست خبری بازی با وست‌هام شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد آینده اش گفت:« من عاشق کارم هستم ولی چندین بار هم گفته ام که بعضی چیزها در دست من نیست. الان پر از انرژی هستم ولی نمی دانم در سال ۲۰۲۴ شرایط چطور خواهد بود. نمی خواهم شرایط به گونه ای شود که از کار کردن خسته شده باشم و همه نیز از من ناراضی باشند.»

کلوپ ادامه داد:« از الان نمی خواهم هیچ برنامه ای برای آینده داشته باشم. دوست دارم فکر کنم همه چیز خوب پیش خواهد رفت ولی تصمیم خودم را برای لحظه آخر نگاه خواهم داشت. اجازه بدهید تا همین‌جا این بحث را تمام کنیم چون مهمتر از آینده من، آینده باشگاه است و همه در تلاشیم که لیورپول روزهای روشن تر و پرافتخارتری داشته باشد.»

  منچسترسیتی در دیداری خانگی مقابل لیورپول با تساوی ۱-۱ متوقف شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان