• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • آرسنال؛ دو سال در بازار فروش

آرسنال؛ دو سال در بازار فروش

تنها چند روز پس از اینکه استن کرونکه تاکید کرد هیچ پیشنهادی را برای فروش آرسنال نخواهد پذیرفت، گزارش شده که این باشگاه در صورت وجود پیشنهاد مناسب، به فروش خواهد رسید.

دنیل اک، میلیاردر سوئدی مالک اسپاتیفای، هفته گذشته با همراهی اسطوره های توپچی ها اعلام کرد که مایل به خرید آرسنال است و گفته می شود که این باشگاه نه تنها اکنون که حدود دو سال است که در بازار فروش قرار دارد.

میل گزارش کرده است که در دو سال گذشته مالکان این باشگاه پیشنهاداتی از یک کنسرسیوم سرمایه گذاری بین المللی برای فروش این باشگاه دریافت کرده اند.

این بار به جای رد کردن این پیشنهاد، همانطور که قبلاً در مورد پیشنهاد میلیاردر روسی آلیشر عثمانف و آلیکو دانگوته میلیاردر نیجریه ای اتفاق افتاده بود، به طرف علاقه مند گفته شد مالکان آرسنال پیشنهاداتی در حدود دو میلیارد یورو را بررسی خواهند کرد. به دلیل قیمت درخواستی کرونکه و شرکایش این معامله انجام نشد، اما نشان داد که علی رغم آنچه هفته گذشته کرونکه گفت، همه بالاخره یک قیمتی دارند.

باشگاه آرسنال در چند فصل اخیر هرگز اوضاع خوبی را تجربه نکرده است و صبر هواداران این تیم در برابر نتایج نه چندان خوب توپچی ها تمام شده است. بسیاری از آنها دلیل این نتایج را ضعف های مدیریتی مالک آمریکایی باشگاه تلقی می کند.

همچنین جنجال پیوستن به سوپرلیگ نیز در هفته ای گذشته خشم توپچی ها را شعله‌ور کرد تا در این روزها شاهد تظاهرات اعتراضی گستره در خارج از ورزشگاه امارات بر علیه کرونکه باشیم.
هواداران آرسنال با تجمع در اطراف ورزشگاه امارات به شکل جدی خواهان خروج این آمریکایی و پسرش از باشگاه شده اند و به نظر می آید که این بار کوتاه نخواهند آمد.

  وضعیت زلاتان برای دیدار برابر یونایتد مشخص شد

استن کرونکه و پسرش در بیانیه ای که هفته گذتشه منتشر کرده بودند، اعلام کردند: “در روزهای اخیر ما گمانه زنی های رسانه ها در مورد پیشنهاد احتمالی برای فروش باشگاه آرسنال را مشاهده کردیم. ما ۱۰۰ درصد به آرسنال متعهد هستیم و هیچ سهمی را در این باشگاه نمی فروشیم. ما هیچ پیشنهادی دریافت نکرده ایم و به هیچ پیشنهادی هم توجه نخواهیم کرد.

آرزوی ما برای آرسنال همچنان رقابت برای کسب بزرگترین جام هاست و تمرکز ما بر روی بهبود رقابت در زمین برای رسیدن به این هدف است.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان