• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بازگشت زوج دفاعی رافائل واران و لیساندرو مارتینز

بازگشت زوج دفاعی رافائل واران و لیساندرو مارتینز

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، رافائل واران مدافع فرانسوی، تابستان سال گذشته رئال را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست. برای انتقال او ۴۵ میلیون یورو هزینه شد ولی واران به دلیل مصدومیت نتوانست توانایی های واقعی خود را نشان دهد. مدافع فرانسوی تنها ۲۲ بازی انجام داد و بیشتر روی نیمکت ذخیره ها بود.

فصل جاری نیز در دو بازی ابتدایی برابر برایتون و برنتفورد، واران نیمکت نشین بود و هری مگوایر و لیساندرو مارتینز، زوج دفاع میانی یونایتد را تشکیل می دادند. در این دو بازی یونایتد شکست خورد و هفت گل نیز دریافت کرد. شیاطین سرخ در رده نوزدهم لیگ برتر قرار دارند و امشب باید در دیداری حساس به مصاف رقیب دیرینه یعنی لیورپول بروند.

رسانه های انگلیسی امروز ادعا کردند که اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، تصمیم گرفته به رافائل واران از ابتدا میدان بدهد و هری مگوایر کار را از روی نیمکت شروع خواهد کرد. انتقادات از مگوایر بار دیگر شدت گرفته و مربی هلندی که به مارتینز اطمینان کامل دارد، می خواهد واران را جایگزین مگوایر کند. این می تواند بهترین فرصت برای واران باشد تا ارزش های خود را ثابت کند. از بازی بعد برابر ساوتهمپتون نیز کاسمیرو می تواند برای یونایتد به میدان برود که این بهترین خبر برای واران خواهد بود. او هشت سال با کاسمیرو در رئال هم تیمی بود و این دو شناخت بسیار خوبی از بازی یکدیگر دارند. بازگشت واران به ترکیب ثابت یونایتد، شروع تحول او در این باشگاه خواهد بود؟

  سویا و یک رکورد اروپایی که از رئال گرفت!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان