• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ناامیدی مدیران باشگاه لیورپول از تلاش برای جذب مارکو آسنسیو، وینگر اسپانیایی رئال مادرید

ناامیدی مدیران باشگاه لیورپول از تلاش برای جذب مارکو آسنسیو، وینگر اسپانیایی رئال مادرید

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، مارکو آسنسیو، ملی پوش اسپانیایی و جوان رئال مادرید در چندین سال اخیرا مورد توجه یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول قرار گرفته و بارها شایعاتی در مورد احتمال انتقال این بازیکن به آنفیلد مطرح شده است. قرارداد مارکو آسنسیو در تابستان سال ۲۰۲۳ به اتمام می رسد و رئال مادرید یا باید قرارداد این بازیکن را تمدید کند و یا باید او در همین تابستان به فروش برساند. مرسی سایدی ها اخیرا دوباره وضعیت مارکو آسنسیو را مورد بررسی قرار داده اند، اما این انتقال محتمل به نظر نمی رسد.

نشریه دیاریو اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد مارکو آسنسیوی ۲۶ ساله تمایلی به انتقال به این باشگاه ندارد و پیشنهاد لیورپول را رد کرده است. او در حال حاضر در ترکیب اصلی رئال مادرید نیز جایی نداشته و از این مسئله رضایت ندارد، اما متوجه است که رقابت برای حضور در بین مردان منتخب یورگن کلوپ در لیورپول شدید است.

مارکو آسنسیو به خوبی می داند که برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت لیورپول؛ باید با بازیکنانی مانند محمد صلاح، لوئیس دیاز، روبرتو فیرمینو، دیوگو ژوتا و داروین نونز مبارزه کند و در واقع حضور در بین ۱۱ بازیکن اصلی کار آسانی نیست. اخباری در مورد تمایل تیم های دیگری مانند آرسنال یا میلان برای خرید مارکو آسنسیو مطرح شده و و با توجه به نارضایتی این بازیکن از شرایط فعلی و نیمکت نشینی در رئال مادرید، به نظر می رسد او در هفته های پیش رو مقصد بعدی خود را مشخص خواهد کرد.

  هزینه 185 میلیون یورویی منچستریونایتد برای خرید بازیکن از رئال مادرید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان