• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • عدم بازی تاکفوسا کوبو، ستاره ژاپنی تیم رئال در فصل آینده این تیم به دلیل المپیک

عدم بازی تاکفوسا کوبو، ستاره ژاپنی تیم رئال در فصل آینده این تیم به دلیل المپیک

تاکفوسا کوبو بال ۲۰ ساله تیم فوتبال رئال مادرید که فصل گذشته به صورت قرضی برای ختافه توپ می‌زد، ممکن است یک سال دیگر هم به مجبور شود در تیمی دیگر به صورت قرضی بازی کند آن هم به خاطر حضور در المپیک ۲۰۲۰٫

کوبو به اردوی تیم امید ژاپن دعوت شده تا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کند اما رفتن او به کشورش باعث می شود از تمرینات و اردوی پیش فصل رئال مادرید باز بماند.

در حالی که اردوی پیش فصل اکثر تیم‌های باشگاهی در اروپا پس از کار ملی‌پوشان‌شان در یورو ۲۰۲۰ آغاز می‌شود، کوبو در اواخر ماه جولای (۲۳ جولای تا ۸ آگوست) کار خود را در المپیک آغاز می‌کند. به این ترتیب او نزدیک به یک ماه و نیم از زمان حضورش در تمرینات تیم امید ژاپن درگیر این مسابقات خواهد بود و کل اردوی پیش فصل رئال مادرید را از دست خواهد داد.

از این رو کارلو آنچلوتی نخواهد توانست روی او حساب کند و سرمربی ایتالیایی جدید کهکشانی‌ها احتمالاً به باشگاه خواهد گفت که می‌تواند بازیکن ژاپنی‌اش را یک فصل دیگر به تیمی دیگر قرض دهد، درست مانند همان اتفاقی که فصل گذشته رخ داد.

کوبو فصل گذشته ابتدا به صورت قرضی برای ویارئال توپ می‌زد اما بعد از سپری کردن روزهایی کم فروغ در آنجا راهی ختافه شد. با توجه به عملکردی که او در ختافه داشت، احتمال دارد که باشگاه مادریدی با رئالی‌ها تماس بگیرد و درخواست تمدید قرارداد قرضی او را بدهد.

  افشاگری ال‌موندو از درخواست‌های لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان