• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • در صورت نهایی شدن حضور کاوه رضایی در استقلال، احتمال جدایی ارسلان مطهری از این تیم قوت می‌گیرد

در صورت نهایی شدن حضور کاوه رضایی در استقلال، احتمال جدایی ارسلان مطهری از این تیم قوت می‌گیرد

پیام جوان: به گزارش مهر، بزرگ‌ترین نقطه قوت تیم استقلال در فصل گذشته ساختار دفاعی این تیم بود که همانند دژی نفوذ ناپذیر مقابل هر تیمی مقاومت می‌کرد و همین استحکام در خط دفاعی یکی از ارکان مهم قهرمانی آبی پوشان در فصل گذشته بود.

استقلالی‌ها بر خلاف ساختار دفاعی که از استحکام بالایی در آن برخوردار بودند، در ساختار تهاجمی آن اقتدار لازم را نداشتند و این در حالی بود که آنها از نظر فردی مهاجمان خوبی در اختیار داشتند.

آبی‌های پایتخت برای فصل جدید در صدد هستند تا تغییراتی را در ساختار تهاجمی شان انجام داده و بر اساس همین تفکر اقدام به جذب سجاد شهباززاده، آقای گل سابق لیگ برتر کردند تا این مهاجم باتجربه که سابقه بر تن کردن پیراهن این تیم در فصل‌های گذشته را داشت، جانشین رودی ژستد شود که حضورش در استقلال با انتقادهایی همراه بود.

خرید مهم دیگری که آبی‌ها در پست مهاجم انجام داده اما هنوز از آن به صورت رسمی رونمایی نکرده‌اند، کاوه رضایی است که این مهاجم هم همانند شهباززاده پیش از این سابقه حضور در استقلال را داشته است. این را اضافه کنید به تمدید قرارداد با آرمان رمضانی، مهاجمی که کم، اما خوب گل می‌زند و زننده یکی از مهم‌ترین و تاثیر گذار ترین گل‌های فصل گذشته این تیم بود؛ و البته آنها یک بازیکن بسیار با کیفیت و تاثیر گذار نیز در فاز هجومی از فصل قبل دارند به اسم کوین یامگا که در فاز تهاجمی شان روی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

حضور این حجم از مهاجم می‌تواند منجر به جدایی مهاجم باتجربه‌ای شود که در فصل قبل کمتر از انتظار مورد استفاده قرار گرفت و به همین دلیل کمتر از آنچه باید برای تیمش گل زد. مهاجمی به اسم ارسلان مطهری که به دلیل نوع شادی‌های خاص پس از گل و گلزنی هایش به رقیب سنتی از محبوبیت بالایی نزد هواداران برخوردار است، اما ممکن است با حضور یامگا، شهباززاده، کاوه رضایی و آرمان رمضانی فصل آینده هم فرصت زیادی برای بازی پیدا نکند.

  احتمال عدم تمدید الخاندرو بالده، مدافع چپ جوان بارسا با این تیم

در صورتی که استقلالی‌ها رسماً از کاوه رضایی به عنوان خرید جدیدشان رونمایی کنند، احتمال جدایی مطهری از این تیم قوت خواهد گرفت و آنگاه باید دید مقصد بعدی گیتاریست آبی‌ها کدام یک از تیم‌های لیگ برتری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان