• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نامی غیرمنتظره روی نیمکت رم در کنار مورینیو

نامی غیرمنتظره روی نیمکت رم در کنار مورینیو

دیروز باشگاه رم به صورت رسمی اعلام کرد برای سه فصل آینده با ژوزه مورینیو، سرمربی پرافتخار و پرتغالی به توافق رسیده و در همین ۲۴ ساعت نام های بزرگ برای اضافه شدن به کادر فنی مورینیو شنیده شده است. شبکه لارپوبلیکا مدعی شد ممکن است بعد از ۱۵ سال شاهد بازگشت والتر ساموئل به استادیوم المپیکو باشیم.

بعد از مطرح شدن نام دنیله ده روسی، اکنون اخباری منتشر شده که نشان می دهد ژوزه مورینیو قصد دارد یک ستاره سابق رم به نام والتر ساموئل را نیز در کادر مربیگری خود برای فصل بعد جذب کند. مدافع ملی پوش آرژانتین هم در رم و هم در اینتر بازی کرده بود، اما ابتدا نام او در ترکیب جالوروسی شنیده شد. والتر ساموئل از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ برای رم به میدان رفته و بعد از یک فصل حضور در ترکیب رئال مادرید، در ادامه ۱۱ سال لباس اینتر را بر تن کرد.

بهترین روزهای دوران ورزشی والتر ساموئل زیر نظر مورینیو و در لباس اینتر رقم خورد و او در سال ۲۰۱۰ با نراتزوری موفق به کسب سه گانه شد. ساموئل در حال حاضر دستیار لیونل اسکالونی در تیم ملی آرژانتین است و باید دید آیا حاضر به جدایی از تیم ملی کشورش و کار کردن زیر نظر مورینیو خواهد بود یا خیر.

  مذاکره باشگاه لیون فرانسه با زنیت برای خرید سردار آزمون

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان