شرکت هواپیمایی JetBlue پروازهای خود را تا اواسط ژانویه کاهش می‌دهد

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، شرکت هواپیمایی جت‌بلو اعلام کرد که تقریباً ۱۲۸۰ پرواز خود را از پنجشنبه تا اواسط ژانویه لغو می کند تا به جلوگیری از گسترش کووید ۱۹ کمک کند.

این اعلامیه پس از آن منتشر شد که چندین شرکت هواپیمایی بزرگ از جمله خطوط هوایی یونایتد، دلتا و امریکن ایرلاینز بیش از ۴۰۰۰ پرواز را از شب کریسمس به دلیل آب و هوای بد و کمبود کارکنان لغو کردند.

درک دامبروسکی، مدیر ارتباطات شرکتی جت‌بلو می‌گوید: مانند بسیاری از مشاغل و سازمان‌ها، ما شاهد افزایش تعداد مبتلایان به سویه امیکرون بوده‌ایم.  ما با بالاترین سطح پرسنلی که از زمان شروع همه‌گیری داشتیم وارد فصل تعطیلات شدیم و از همه منابع موجود برای تامین نیازهای کارکنان خود استفاده کردیم.

سلامت و ایمنی خدمه و مشتریان ما همچنان اولویت اصلی ماست، زیرا ما برای مقابله با این بیماری همه گیر کار می کنیم. ما صمیمانه از ناراحتی ایجاد شده در مشتریان‌مان بابت این تغییرات برنامه عذرخواهی می کنیم.

برای همه مشتریانی که در ژانویه سفر می‌کنند و می‌خواهند برنامه‌های خود را تنظیم کنند، معافیت از هزینه‌های اضافی درنظر گرفته  شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، اینجا را کلیک کنید .

دامبروسکی می‌گوید برای رسیدن به یک سطح سلامتی ایمن در جامعه، ما به طور فعال برنامه خود را تا ۱۳ ژانویه کاهش می دهیم.

وی همچنین بیان کرد تیمی متشکل از ۲۲۰۰۰ خدمه، که در بسیاری از قسمت‌ها همچنان در حال افزایش هستند، ساعت‌های بیشتری کار می‌کنند تا مشتریان را به جایی که باید برسند هدایت کنند.

  ۳۲ هزار نفر از ساكنان East Bay پنجشنبه شب را بدون برق سپری كردند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان