• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • توماس باخ: توجه کمیته بین‌المللی المپیک روی افتتاح بازی‌هاست نه لغو آن‌ها

توماس باخ: توجه کمیته بین‌المللی المپیک روی افتتاح بازی‌هاست نه لغو آن‌ها

نشست کمیته هماهنگی کمیته بین المللی المپیک (IOC) با برگزارکنندگان بازی های المپیک توکیو امروز چهارشنبه به صورت وبینار برگزار شد.

در این نشست توماس باخ ضمن اعلام آمادگی برای همراهی کمیته بین المللی المپیک (IOC) در تامین نیروی پزشکی بازی های المپیک و اعزام آنها به توکیو، بر برگزاری «امن و ایمن» بازی ها تاکید کرد این در حالی است که طبق نظرسنجی های صورت گرفته، مردم ژاپن مخالف میزبانی کشورمان برای المپیک هستند.

در این نشست توماس باخ این اطمینان را داد که با انجام اقدامات دقیق ضد کرونایی، بازی های المپیک در شرایط «ایمن و مطمئن» برگزار خواهد شد.

وی گفت: دهکده بازی ها مکانی امن است و بازی های ۲۰۲۰ هم در روشی ایمن برگزار می شود.

طبق آنچه سایت kyodo news به آن اشاره کرده، باخ همچنین هرگونه احتمال مبنی بر لغو بازی های المپیک را هم رد کرده است. این را می توان از این صحبت وی برداشت کرد مبنی بر اینکه «فقط ۶۵ روز به افتتاح بازی ها باقی مانده و باید تمرکز خود را بر افتتاح امن و ایمن آن بگذاریم.»

در این نشست همچنین «یوریکو کویکه» فرماندار توکیو تاکید داشت که برای موفقیت در بازی ها باید مشکلات مختلف را حل کنیم و آمادگی های خود را تسریع بخشیم.

سی و دومین دوره بازی های المپیک طی روزهای اول تا هفدهم مردادماه در توکیو برگزار می شود. این بازی ها در غیاب تماشاگران خارجی برگزار می شود. در مورد تماشاگران داخلی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

  داور فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان