• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تصمیم نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن برای آینده‌ی فوتبالی‌اش

تصمیم نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن برای آینده‌ی فوتبالی‌اش

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، نیمار در طول دوران فوتبال در باشگاه‌هایی چون سانتوس، بارسلونا و پاری سن ژرمن بازی کرده است.

این ستاره برزیلی تا سال ۲۰۲۵ با پی اس جی قرارداد دارد و از همین حالا به فکر قدم‌های بعدی در زندگی فوتبالی خود است.

او در گفتگو با پادکست فنامنا که با رونالدو نازاریو نیز همکاری دارد اظهار داشت:« من واقعا دوست دارم که بار دیگر با پیراهن سانتوس به میدان بروم. چیزی که واقعا دلتنگش هستم این است که بار دیگر در آن شهر بازی کنم، خدای من! در آن ورزشگاه فوق‌العاده به میدان بروم.»

البته که تصمیم او برای بازگشت به قاره آمریکا شامل بازی در MLS هم می‌شود. نیمار در این باره گفت:« من در عین حال واقعا مشتاق بازی در آمریکا حداقل برای یک فصل هستم… رقابت آنها چندان طولانی نیست. شما در آنجا سه یا چهار ماه تعطیلات دارید…»

با توجه به پتانسیل تبلیغاتی، توجه بیش از حد دوربین‌ها و تماشایی بودن بازی‌های این لیگ، حضور نیمار می‌تواند جذابیت بسیاری به فوتبال آمریکا اضافه کند. این در حالی است که پیش از او نیز پله در فاصله سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۷ برای باشگاه آمریکایی نیویورک کوسموس به میدان رفته بود.

نیمار در صورت حضور در لیگ فوتبال آمریکا به جمع ستاره‌های بسیاری اضافه می‌شود که پیش از این تجربه بازی در این لیگ در سال‌های آخر فوتبالشان را داشتند، بازیکنانی مانند بکن باوئر، جرج بست، یوهان کرویف، اوزه‌بیو، هوگو سانچز، دیوید بکام، تیری آنری، وین رونی، آندره‌آ پیرلو، استیون جرارد، فرانک لمپارد و دیدیه دروگبا.

 

  کادر فنی کشتی ایران، در حال بررسی اعزام نفرات منتخب به تورنمنت لیتوانی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان